Farmen 2017

Underbart att Niklas vann. värd det, tycker han verkar vara en fantastisk människa som dessutom inte pratat skit eller varit rutten mot någon under programmets gång. Den mest värdiga vinnaren på flera år.
Precis. Men ändå försökte Bettan få honom att erkänna att han inte varit "ärlig".
Men tänk, en del människor häver inte ur sig elaka saker till höger och vänster. Att snacka skit betyder väl inte att man är ärlig, tycker jag.

Precis. Men ändå försökte Bettan få honom att erkänna att han inte varit "ärlig".
Men tänk, en del människor häver inte ur sig elaka saker till höger och vänster. Att snacka skit betyder väl inte att man är ärlig, tycker jag.
Ibland är det bättre att hålla sina åsikter för sig själv. Jag kommer aldrig förstå logiken bakom skitsnackare som ska rättfärdiga sitt skit med att dom är "ärliga".

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 071
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder