Lena Furberg
Trådstartare
Underbart med alla svar!! Resan blir under sommarlovet, i Juli, eftersom hon har sommarjobb dessförinnan och vi vill iväg nånstans efter det. Vi ska till UMEÅ också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har nog väldigt olika smak helt enkelt. Jag menar, alla jag känner som varit i Tel Aviv säger att det är en helt okej stad men ingen är så till sig som du är. Det är ju individuellt vad man fastnar för.
Vad jag gör där? Äter, går på klubb, hänger på nån bar, promenerar, dricker drinkar, går på museum, badar, hänger, sitter på nån uteservering i timtals och umgås. Madrid är så sjukt trevlig stad att hänga i.
Ja kom hit för tusan! Glasgow är underskattat som destination tycker jag, särskilt med tanke på hur nära Edinburgh det ligger. Det är mycket lätt att slå två trevliga flugor i en smäll på det viset! Ni kan få bo i vårt gästrum och betala i form av serieböcker ifall ni vill @Lena FurbergSkottland är rätt trevligt Edinburgh, Glasgow mm
JAG vill väldigt gärna till Skottland; yttre Hebriderna ligger i min bucket list! Vet inte vad dottern säger om det, dock..... Men tack i alla fall!!!!! Hur många böcker vill du ha?Ja kom hit för tusan! Glasgow är underskattat som destination tycker jag, särskilt med tanke på hur nära Edinburgh det ligger. Det är mycket lätt att slå två trevliga flugor i en smäll på det viset! Ni kan få bo i vårt gästrum och betala i form av serieböcker ifall ni vill @Lena Furberg
Annars slår jag ett slag för Budapest och Nice! Det kan dock vara på gränsen till för varmt i juli, det beror på hur känsliga ni är.
Tja, ska vi säga en för varje natt ni stannar? Lägg till en autograf så ingår handdukar!JAG vill väldigt gärna till Skottland; yttre Hebriderna ligger i min bucket list! Vet inte vad dottern säger om det, dock..... Men tack i alla fall!!!!! Hur många böcker vill du ha?
Deal!!Tja, ska vi säga en för varje natt ni stannar? Lägg till en autograf så ingår handdukar!