Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Deltagarlista 1. Mistimed 2. Magnum 3. Artline 4. Mirtai 5. Hedinn 6. Aliisa 7. Lena 8. Fio 9. glömmerallt 10. flyingchange 11. Ileo 12...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
20 789
Senast: Ferrari
·
Kropp & Själ I perioder har jag, precis som många andra, varit nedstämd, ibland lite mer än så. Jag har dock alltid haft lätt att sätta ord på saker...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Gry
·
Tjatter Varför har de tagit bort rosen på frysta Prinsesstårtor? Å varför har man slutat göra Gevalias Flytande godis, Cappucino med Daime? Det...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Vinterbad
·
  • Låst
Tjatter Samma tråd, men nya frågor! Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Först och främst, jag vet hur otroligt bortskämt detta kommer te sig. Att jag har ett jobb och verkar ta det som givet. Eller att jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 075
Relationer Jag är så frustrerad xD Fyller snart 29 år och har aldrig varit i ett seriöst förhållande och endast gått på några få dejter som inte...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Tjatter Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma, förvirrade och obesvarade. De...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
144 358
Hemmet Ni vet ju hur jag tjatat om att få flytta ut på landet. Nu verkar jag ha hittat ett litet hus att hyra! Muntligt är i princip allt...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 823
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Någon här som hamnat i tidigt klimakterie? Hur märktes det? Finns det test man kan ta? Har svettats och varit mer varm än vanligt hela...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: Röd
·
  • Låst
Tjatter Vaknade vid kl 6 men låg och drog mig ett tag. Solen skiner så det verkar bli en fantastisk dag! ☀:up:
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
76 006
Skola & Jobb Hej Buke! Jag ska skriva en PM inom straffrätt, men skulle behöva lite hjälp med vilken bestämmelse jag ska skriva om. Promemorian...
Svar
8
· Visningar
1 011
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Jag är extremt känslig för ljus och har solglasögon året om så fort solen kikar fram eller molnen är tunna. Har förstått att man ska...
Svar
11
· Visningar
833
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Bakgrund: En tonårsdotter och hennes mamma sitter och pratar med en ridlärare på en ridskola i cafeterian. Dottern är väldigt upprörd...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
11 579
Senast: Lobelia
·
Hemmet I början av året köpte jag min första egna lägenhet relativt billigt då jag och sambon skulle bli särbos. En liten 1:a som var i...
Svar
7
· Visningar
1 905
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag känner mig less och låst. Jag vill göra något annat med mitt liv men vet inte var jag ska börja. Helst hade jag velat jobba inom...
2
Svar
30
· Visningar
2 935
Senast: miumiu
·
Hemmet Igår flyttade jag äntligen in i "mitt" lilla hus :love: Har en relativt stor "kattvind" som jag tänkte använda som mestadels förråd, men...
Svar
14
· Visningar
1 983
Senast: tanten
·
  • Låst
Samhälle Nu läste jag att danska forskare hittat tecken på att det kan finnas två varianter av viruset, ett som sprids snabbt och ett långsamt...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
129 086
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Någon som känner igen och kan ge input om vad detta kan vara? Jag höll på att trilla omkull flera gånger när jag var uppe på toa inatt...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 944
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Vad menas egentligen med att vara symptomfri i 48h innan man 'får/bör' börja jobba igen. Exakt vad innebär det? Jag menar, efter en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 121
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Min kompis vill planera om blommor och sitta ute vid mig och göra det. Bra plan, men det är ju skitkallt ute O_o Kan växterna ta...
Svar
5
· Visningar
491
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp