Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Fick idag reda på att fabriken jag ska jobba på i sommar undersöker om de kan flytta ett planerat underhållsstopp från oktober till...
Svar
4
· Visningar
642
Senast: Terqa
·
Kropp & Själ Jag har varit småsnuvig i några veckor nu. Inte så jag måste snyta mig hela tiden men nån gång om dagen. Ibland kittlar det i halsen och...
2
Svar
39
· Visningar
2 140
Senast: mysboll
·
Skola & Jobb Spinoff på tråden "Skulle du jobba?": Flera skriver i ovanstående tråd att de älskar sitt jobb och aldrig skulle vilja sluta. Detta...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 995
Senast: Görel
·
Samhälle Ursäkta men kan du förklara som om jag vore en sjundeklassare :angel: Vad är det som verkar skilja så starkt mellan andra länders...
2
Svar
30
· Visningar
1 033
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kommer ni följa Robinson? Har ni redan någon favorit? Jag gillar det gula laget. Men har inte hittat någon favorit än.
31 32 33
Svar
649
· Visningar
38 910
Senast: åke
·
Samhälle I Göteborgs innerstad har många butiker slagit igen under 2019 och det har även fortsatt under 2020. Hittade ett reportage från...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 286
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 727
Kultur Jag har precis sett Rocket Man (om Elton John) och Bohemian Rhapsody (om Queen) och har en enkel fråga: Vilken artist eller grupp...
Svar
5
· Visningar
594
Senast: Snubbelfot
·
Samhälle Inspirerad av en grupp på Facebook. Hur kan vi göra för att underlätta för olika yrken som blivit hårdare belastade nu? Vad kan vi göra...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 128
Relationer Jag har nyligen flyttat hemifrån och har ett hat till alkohol. Speciellt om den intas av mina föräldrar. (Har inget hat emot dem...
2
Svar
39
· Visningar
4 281
Senast: Ramona
·
Samhälle Så jag kommer att ha en vlogg för ett projekt som handlar om lite allvarligare saker. Jag har redan ett privat konto och kanal (där jag...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man kan ställa in olika tider för ett ljud, som en timer men med flera upprepningar med olika mellanrum...
Svar
8
· Visningar
785
Senast: Sassy
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 852
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Har sedan 3 dagar en sprängande huvudvärk som vägrar ge med sig. Har aldrig haft problem med migrän eller huvudvärk förr. Alvedon...
2
Svar
29
· Visningar
3 132
Kropp & Själ Nej. Det är ingen Corona ;) Jag har sedan ett par månader haft lite svårt med andningen. Har tänkt att det kommit ifrån stress, trots...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Er det noen her på Buke som bor i nærheten av Töcksfors som vil hjelpe meg? Jeg kjøpte en jakke på Töcksfors shoppingsenter...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Gunnar
·
Hemmet Ahapp då har säsongen för "är jag sjuk eller bara allergisk" kommit på allvar... Börjar känna att luftrenare inte vore så dumt ändå. Så...
Svar
12
· Visningar
782
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag och Nora mötte en räv igår kväll. Mitt i samhället. Nora markerade mot den mörka delen av gräsmattan som trottoaren löper längs med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 412
Samhälle De som känner till mig vet att jag bor i en lägenhet på rivningskontrakt. För några månader sedan så fick vi mail om att de planerade...
2
Svar
27
· Visningar
2 907
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Visste inte vad jag skulle ha som överskrift,men saken är att jag har en tjänst inom resursen på kommunen. Såg nu att det kommit ut en...
Svar
8
· Visningar
1 702
Senast: villhöver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp