Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Slog just sönder en av mina favorittallrikar. Och hittills har jag gått bet på att hitta fler. Vet att de kommer från min farmor, men...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 904
Senast: Cattis_E
·
Kultur Fortsätter med inspiration från bästa boken och bästa filmen du sett. Mina favoritserier är Outlander, Messiah och Störst av allt. Sen...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 406
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Hej. Jag tänkte skriva av mig lite då det hjälper när man inte känner sig så glad. Jag undrar om någon har erfarenhet och/eller tips...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 571
Senast: Texaz
·
Samhälle Vad tycker ni om sommartid?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 958
Samhälle På tex hästar, havet, bilar, bilder från barndomen ect. Kan någon förklara sådana inlägg är så populära på Facebook? Jag är själv...
2
Svar
33
· Visningar
2 318
Senast: Enya
·
Hemmet Jag har nördat ned mig på fast tvål. Alltså långt innan coronaviruset dök upp i vardagen hade jag börjat använda fast tvål igen. Först...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 674
Senast: Habina
·
Relationer Har just blivit lämnad i en mycket destruktiv relation. Igen. Det har hänt så många gånger nu och jag kan inte annat än att försöka...
2
Svar
36
· Visningar
3 901
Senast: Trasdocka
·
Juridik & Ekonomi Jag har en nära anhörig i riskgrupp, lungsjuk som bara blir sämre redan som det är och verkligen måste undvika att smittas av covid-19...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Vid tre tillfällen har jag haft kortvarig smärta, jag vill tro att det är gallstensanfall men jag blir ändå osäker. Anfallen varar ca en...
Svar
14
· Visningar
2 046
Tjatter Inne på dag 13 i karantän. Idag lyckades jag spela piano två gånger i 5- 10 minuter i sträck för första gången på 2 veckor så nu har...
2
Svar
39
· Visningar
2 776
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
Tjatter Vete tusan om ja lyckades me de romerska siffrorna men borde bli rätt. 🙈😅
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
84 453
Samhälle Jag motsätter mig inte att vara funktionär, men det jag reagerar på är att jag får det slängt i ansiktet att jag måste det. Jag har...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 806
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Jag har varit sjukskriven i över två år nu, och kan inte gå tillbaka till min bransch för då skulle jag blir sjuk igen (utmattning). Så...
Svar
9
· Visningar
1 374
Senast: Ramona
·
Samhälle Jag vet ännu en tråd om samma ämne men funderade lite över hur olika de kan vara. Mitt liv ser i princip likadant ut eller jag är...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 541
Senast: MayGrace
·
Skola & Jobb Misstänker att jag inte är helt ensam om att bli varslad i dessa dagar. Min chef tog chansen direkt att bli av med mig. Jag har varit...
Svar
7
· Visningar
2 165
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Är säkert inte ensam om att tvätta händerna betydligt oftare nu än i vanliga fall. Just idag har jag ökat frekvensen ännu mer p.g.a. att...
Svar
10
· Visningar
1 264
Juridik & Ekonomi Alltså jag känner mig totalt inkompetent. Säljaren skickar till Sverige men har inte skrivit ut vad det kostar. Jag har fått exempel på...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: rtf
·
Skola & Jobb Finns det någon bra sida där man kan räkna ut vad den faktiska kostnaden är per mil utifrån vilken bil man har? Jag jobbar för en...
Svar
16
· Visningar
987
Senast: marytwice
·
Relationer Hej! Min killes syster fyller 15 om en vecka, och har ingen aning vad jag ska köpa i present. Någon som har något tips?
Svar
5
· Visningar
565
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Samhälle Ny tråd då den förra passerat 2000 inlägg. Pressträff kl 09.45 idag. Statsministern ska hålla tal.
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
126 363
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp