Tänker tvärt om, du måste ha gjort något bra!Varför har jag Take on me på hjärnan? Vad har jag gjort för ont
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker tvärt om, du måste ha gjort något bra!Varför har jag Take on me på hjärnan? Vad har jag gjort för ont
Vin vino veritas! se har ganska lika färg, men det ena är dyrare än den andra.Gissar att bitarna skrivna med bläck är mer lättlästa än de du skrivit i vin?
Jag är precis på väg att ge upp
Haha, älskar!WTF!?
Grannen dansade just in till denna. Husets partylåt!
Vi har haft så sjukt många spårade efterfester i huset till denna hahaha. En snubbe i huset sträckte sig även i ryggen ganska allvarligt efter att ha försökt HJULA till denna
P.s @tornblomma , jag antar att liknande hattar är obligatoriska på era husfester?Haha, älskar!
Jag är inte van att kliva upp tidigt och göra fulla arbetsdagar på ett riktigt arbete, så jag ger helt enkelt upp
P.s @tornblomma , jag antar att liknande hattar är obligatoriska på era husfester?
+1Vin är gott. Det är allt mitt intellekt orkar formulera i afton
Den ungdomliga grannen?HAHAHHA. Det ringde på dörren. Det var krogen i vårt hus som kom med en irish coffee
Vem fan har beställt detta?
Den ungdomliga grannen?
I stark kontrast med klippet som @tornblomma länkade så kollar jag på det här. Och visst heilar en snubbe långt fram till vänster inledningsvis? Eller är det bara ett missriktat försök att dansa?
Dags att "råka" låsa ute på balkongen igen?Troligen ja... hon verkar springa runt i huset som en duracellkanin
Pica! Pica! ropa sängen+1
hör hur sängen ropar mitt namn... 🛏
Det är fasen inte lätt att sitta ned i trav heller!Vilken härlig timme på ridbanan med några stallkompisar! Jag red min häst en stund av den tiden då två stallkompisar fick prova en varsin liten stund och första gången de galopperade henne och båda tyckte hon har så fin galopp . Ena stallkompisens man provade; första gången i sitt liv han sitter till häst och han insåg att rida lätt i trav var verkligen inte lätt när man är ovan . Jag red en annan stallkompis islänning barbacka för första gången och han skulle ju snurra av mig men icke! Dock öm i benen nu .
Nu smakar det väldans bra med tacos och en starkcider kan jag säga .
Dags att "råka" låsa ute på balkongen igen?