BBCVar hittar man Good Omens?
Jag kan se den på Prime också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BBCVar hittar man Good Omens?
Haha gillar att det är just Grey’s du pekar ut som orealistisk av dem...Några mittenav2000-talsklassiker som jag tycker är värda att nämnas är Eureka, Jericho, Firefly och Fringe. Alla fyra förtjänar mer cred än de fått. Snackar vi gamla långkörare är ju Grey's anatomy (egentligen helt urspårad och orealistisk, men högt underhållningsvärde), Supernatural och Dexter något man kan bita tag i om man vill ha många timmars underhållning framför sig. Breaking bad är ju också skiiiiitbra.
Haha gillar att det är just Grey’s du pekar ut som orealistisk av dem...
Förstår dock vad du menar, egentligen.![]()
Nu har jag sträckkollat Fleabag, håller med om att den är ruskigt braFLEABAG!!
Sen finns det många fler bra.
Amazon Prime har den, annars så streamade jag...Vart kan man hitta fleabag? Blir ju sugen på att se den nu när så många skriver att den är bra![]()
Den serie jag sett om flest gånger (och läst om flera gånger) är Lilla huset på prärien. Lite otippat kanske men jag älskar verkligen den serien![]()
Ja, den är verkligen underbar!Den är verkligen barndomsnostalgi!
The Magicians är harry potter för vuxna typ. Den här serien har egentligen allt tror jag? Den är fruktansvärt rolig men det är ingen renodlad komedi utan det finns både drama och ett riktigt djup och man blir emellanåt riktigt berörd. Jag gillar också att den känns modern på det sättet att det finns både homosexualitet, feminism osv men det känns liksom aldrig konstlat eller tryckt upp i nyllet på en utan bara helt naturligt, något som många serier tyvärr gör väldigt dåligt.
Var kan man se på The Magicians?Som serienörd har jag sett MÅNGA serier och mycket som nämns här är favoriter men jag tänkte tipsa om två stycken jag inte sett nämna än.
The Americans som är enormt bra slow burn dramathriller om två sovjetiska sleeper agents i USA under kalla kriget. Helt fantastisk dynamik mellan de två huvudpersonerna och den är ruskigt spännande ibland.
The Magicians är harry potter för vuxna typ. Den här serien har egentligen allt tror jag? Den är fruktansvärt rolig men det är ingen renodlad komedi utan det finns både drama och ett riktigt djup och man blir emellanåt riktigt berörd. Jag gillar också att den känns modern på det sättet att det finns både homosexualitet, feminism osv men det känns liksom aldrig konstlat eller tryckt upp i nyllet på en utan bara helt naturligt, något som många serier tyvärr gör väldigt dåligt.