Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nÀmnt Grey's!SÄ skönt att ingen nÀmnt Grey's anatomy.
Jag har ett projekt med att ta mig igenom serien. Tycker den Àr rÀtt daterad plus att den Àr full av synnerligen overkliga scenarion. Huvudpersonen Grey Àr ju helt vrickad och osympatisk.
Men jag ser det som allmÀnbildningoch kÀmpar vidare![]()
Jag har nÀmnt Grey's!det Àr nog min absoluta favorit, jag sÄg det senaste avsnittet imorse.
och jag gillar meredith!
![]()
Det gĂ„r bra! SĂ„ lĂ€nge du inte dissar den.Ăr det nu jag ska nĂ€mna att jag aldrig sett sagda serie...?![]()
![]()
Det gÄr bra! SÄ lÀnge du inte dissar den.
Det finns dock risk att jag blir upprörd pÄ riktigt om nÄgon sÀger att dom INTE gillar Dean Winchester.![]()
YEYInstÀmmer VERKLIGEN dÀr! Team Dean![]()
Var hittar man Good Omens?Först och frÀmst: Doctor whoJag tror pÄ riktigt Doctor Who har format mig som mÀnniska. Det Àr djup och innerlig kÀrlek till den serien.
Nu nÀr det Àr sagt kan vi liksom prata om serier som aldrig ens kan drömma om att leva upp till nivÄn.
Jag har varit en serieknarkare av rang sen tonÄren. Vad ser Àr dock vÀldigt avhÀngigt vilken streamingtjÀnst jag har för tillfÀllet och vilka krav pÄ kvalitet jag har för tillfÀllet. Vad gÀller serier som kommit pÄ senare Är har jag verkligen uppskattat Good Omens, Chernobyl, Stranger Things, Sherlock, Dirk Gently (Sà ledsen att de lade ner den!).
Pratar vi miniserier Àr The Politician's Husband och London Spy helt outstanding.
NÄgra mittenav2000-talsklassiker som jag tycker Àr vÀrda att nÀmnas Àr Eureka, Jericho, Firefly och Fringe. Alla fyra förtjÀnar mer cred Àn de fÄtt. Snackar vi gamla lÄngkörare Àr ju Grey's anatomy (egentligen helt urspÄrad och orealistisk, men högt underhÄllningsvÀrde), Supernatural och Dexter nÄgot man kan bita tag i om man vill ha mÄnga timmars underhÄllning framför sig. Breaking bad Àr ju ocksÄ skiiiiitbra.
I komedigenren Àr egentligen Modern Family det enda som passerat nÄlsögat. Jag tror jag har sett alla avsnitt minst 4-5 gÄnger. (Jag absolut hatar VÀnner och Sex and the city!).
Har aldrig sett vare sig Bron eller Skam. Tror inte jag skulle uppskatta nÄgon av dem![]()