Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag lyckades trycka på nån okänd kombo av knappar på tangentbordet. SvtPlay delar skärmen och täcker halva med någon inforuta med...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Är det någon här som gör det? Vad jobbar du med och vad tycker du om det? Hur ser lönerna ut? Vad kostar det att ta C-kort resp CE? Jag...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
25 007
Senast: _Taggis_
·
Juridik & Ekonomi Har varit borta ett tag och med allt som händer i världen har jag under den tiden funderat mycket på vad som egentligen är viktigt och...
2
Svar
34
· Visningar
3 614
Senast: Fibusen
·
Samhälle Idag vid 9.30 ska det hållas en presskonferens då det enligt media ska ges besked vad som händer i Palmeutredningen dvs kommer åtal...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
11 087
Kropp & Själ Jag är rödlätt och blir därför inte jättebrun. Men benen är värst, dom behåller din vintriga vitgråiga färgen hur mycket jag än solar...
2
Svar
36
· Visningar
3 332
Senast: Skjøldur
·
Hemmet Då vi inte källsorterar än där jag bor (vet inte när det kommer till oss, vet flera som bor i lägenheter som sorterar, men sorterar lite...
Svar
16
· Visningar
2 481
Senast: VLMF
·
Mat Jag har fått rabarber av en kollega :) Tänkte mig på att göra paj nån gång, måste den tillagas på något sätt innan? Och så tänkte jag...
2
Svar
37
· Visningar
2 523
Senast: clusia
·
Fritid Har en fråga om ryggväskor, eller snarare om en funktion på ryggväskor. Hur är det tänkt att man ska ha den där remmen som går över...
Svar
6
· Visningar
536
Senast: MCP
·
Trädgård & Växter När jag flytade till stugan 2012 fanns det knappt något ätbart här. Inga större mängder perenner heller. Så jag köpe mig ett plommon. En...
Svar
19
· Visningar
2 320
Trädgård & Växter Skulle väl kunnat fråga i trädgårdstråden men eftersom det är en specifik fråga så gör jag en egen tråd, kanske är fler som har samma...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Jenka
·
Relationer Ett par månader har gått sedan jag skrev min första tråd om min situation (tyvärr ett dagboksinlägg så kunde inte fortsätta skriva där)...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
23 502
Skola & Jobb Jag och min partner har ev hittat en lägenhet som vi vill ha. Nackdelen är att efter alla utgifter så kommer vi ha ungefär 1500 kr över...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 724
Senast: Aviello
·
Samhälle Nästa vecka är det dags! :nailbiting: Då börjas dom skickas ut! (Vårtecken!!!) Jag har ALLTID fått tillbaka, men dom senaste två åren...
15 16 17
Svar
338
· Visningar
19 422
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Jag har de senaste åren fått ont i mina ben. Jag förstår att mycket har att göra med med att jag har blivit mer stillasittande...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Är det någon som jobbar som personlig assistent? Som vill berätta lite hur det är att jobba som det (det som går att berätta med tanke...
2
Svar
32
· Visningar
3 771
Kropp & Själ När jag är hos frisören vill jag ha det väldigt kort i nacken, så där tar hon med rakapparat. Jag har flera gånger tänkt att jag ska...
Svar
13
· Visningar
3 491
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Jag har en liten plätt mellan hus och trottoar. Den är ungefär 2x8 meter, kanske 2,5 x8. Innan stod där en hassel (som jag tog ner...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 840
Senast: Vallmo
·
Trädgård & Växter Jag blev anfallen av en köttätande växt 🤪 på väg ut från blomsterlandet idag. Den liksom bara hoppade upp i famnen på mig, tog inte ens...
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: ameo
·
R
  • Låst
Kultur Tänkte att det vore kul med en ”måleri-tråd” för oss som målar! Kanske kan vi tipsa, peppa och hjälpa varandra? Och om man bara vill...
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
219 837
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Jag har mörkt hår, nästintill svart och gjorde en dip-dye färgning för ca 3 månader sedan. Nu har min rosa/röda färg i topparna bleknat...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp