Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mina ögon klarar inte alls utblåsets lägen i båra nya bussar. De blåser i ansiktet hur man än ställer munstyckena. Det gjorde redan...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 452
Kropp & Själ Jag är en sådan där människa som har väldigt svårt för att ta mig till läkaren om det inte är akut. Känslan säger mig att jag måste nog...
Svar
8
· Visningar
1 889
Senast: enough
·
Hemmet Vi har en oinredd vind. Där ligger plankor bara på små ytor och vi skulle vilja lägga golv på allt. Det rör sig om ca 90 kvadrat...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Linn-Nora
·
Trädgård & Växter I våras använde jag "köpe-tomater" från matbutiken för att så tomatplantor ifrån, och jag har hört att det händer att dessa frön är...
Svar
6
· Visningar
2 895
Senast: Ramona
·
Relationer Finns det något sätt att ta reda på det? När den vann laga kraft alltså. Har klickat runt på tingsrättens och skatteverkets hemsidor men...
Svar
9
· Visningar
2 722
Senast: Clabbe
·
Samhälle Två av mina bokkaraktärer bor i Danmark. De behöver ta sig från Skåne (Malmö, eller var de nu hamnade när de kom till Sverige) till...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 906
Samhälle En ung släkting till mig skrev på sociala medier - Nu kommer alla svennar åka runt i landet som om det finns någon morgondag- (gällande...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 757
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag vill, för jag är så rädd, men jag vågar inte säga hans namn! Inte ens min närmaste vän som jag litar fullt ut på vet vem det är...
41 42 43
Svar
848
· Visningar
128 560
Senast: Sryoqwe
·
Samhälle Kan vi inte diskutera det här? Paolo Roberto åkte fast för sexköp. Farmen-Paolo åkte fast med att ha förgripit sig på en kvinna från...
32 33 34
Svar
672
· Visningar
49 033
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Min galla dummar sig och ska därför göra UL på gallan imorgon, måste fasta from midnatt. ”Problemet” är att jag är sleeveopererad och...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Som bekant ska man ju hålla avstånd till folk. Men hur är det möjligt att hålla avstånd till frissan när man vill gå dit för att fixa...
2
Svar
20
· Visningar
1 589
Senast: _FiA_
·
Samhälle var det evigheter sen jag gjorde. Kan man fortfarande få pantsumman i pengar eller är det alltid så att den dras av från köpet i...
2
Svar
30
· Visningar
2 858
Fritid Min pappa fyller 80 om några veckor och jag och min syster klurar på en bra present. Då vår matintresserade mamma fyllde 80 fick hon som...
Svar
10
· Visningar
2 508
Senast: tott
·
P
Hemmet Någon som har sett eller tom har någon spännande vacker tapet med hästmotiv? Vill gärna ha tips iför kommande renovering :D
Svar
17
· Visningar
1 889
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 006
· Visningar
73 338
Kropp & Själ Jag tänker inte dra några detaljer kring detta, och önskar därför inte några direkta uppföljningsfrågor och hoppas att det respekteras...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
11 092
Senast: SiZo
·
Hemmet Jag planerar att köpa ny kyl och frys det här året då de jag har förvisso kyler som de ska men har trasiga lampor, handtag osv och är...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: Saigon
·
Kultur Okej. En fråga som har diskuterats lite i min närhet det senaste. Är det tacky med fejkkonst? Säg en print av typ Mona Lisa på väggen...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 841
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Okej, jag börjar känna mig som en tant men jag måste ha hjälp😂 Jag hade snapchat för några år sedan. Kanske var det när det precis kom...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Freazer
·
Trädgård & Växter Jag köpte mig en grästrimmer. En Jonsered BC2128. Nu är trimmertråden slut och jag försöker förstå vad jag ska köpa. Den tråd som satt...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp