Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Är jag tantig som vill ha sneakers med kardborreband? Jag letar med ljus och lykta efter sådana här, fast svarta. Jag vill att sulan...
2
Svar
25
· Visningar
3 288
Senast: Ramona
·
  • Låst
Kläder & Bli fin jag tänkte på när jag såg den här klänningen? :D
Svar
7
· Visningar
2 176
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag vet att det finns massa olika sajter för detta och att man kan googla men jag är ute efter personliga erfarenheter. Ibland när jag...
Svar
2
· Visningar
672
IT & mobiler Det finns ju en lista ”fortsätt titta”, å så kan man lägga till filmer i sin lista med filmer man vill se. Men finns det något sätt att...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ På senare tid har jag blivit blivit betydligt sämre på att hålla huvudet kallt när stressen flåsar en i nacken. Hur gör ni för att...
Svar
4
· Visningar
513
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni er ångest? Vet att man kan komma fram till i vissa fall att den är ologisk men den logiska? När ni kommer till en punkt...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 892
Senast: Tofs
·
Skola & Jobb Jag undrar egentligen bara det? Kan man betala ett proffs för att fixa ens cv? Behöver lite hjälp på traven med mitt jobbsökande och...
Svar
11
· Visningar
865
Senast: Bolo
·
Kropp & Själ Ni som själva har, eller har närstående som, diagnosticerats i vuxen ålder, hur har det påverkat livet? Insatt på medicinering...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 487
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Är ljudet tillräckligt bra för att lyssna på hörböcker i pods?
Svar
0
· Visningar
295
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Jag har semester och skulle vilja se lite film. Så jag behöver tips på ställen där man kan streama bra filmer? Gärna även äldre filmer...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Elektron
·
Fritid Vill bara önska er alla en riktigt härlig midsommar 🍰🍓
Svar
4
· Visningar
299
Senast: rickie
·
IT & mobiler Hej Buke, jag behöver lite hjälp från er som kanske är lite mer insatta i kamerornas värld än jag är. Jag skall under våren försöka...
2
Svar
22
· Visningar
1 883
Mat Är sugen på att göra en kycklinggryta med kokosmjölk men alla recept jag tittar på har massor av ingredienser och jag har ingen lust att...
Svar
19
· Visningar
1 683
Mat Jag måste fixa någon tårta/efterrätt i morgon. Den måste vara glutenfri, jag föredrar mjölkfri men så länge den är laktosfri så funkar...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Sasse
·
Hemmet Varje sommar har vi problem med att trastar flyger i våra fönster. Förutom att det är störande, så är det inte så kul att behöva städa...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: MCP
·
Hemmet Vi har en ohygglig mängd nycklar just nu, det sitter lås överallt på vår gård och alla har olika lås och vi måste försöka hålla ordning...
2
Svar
20
· Visningar
1 699
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Eftersom jag nu under våren opererats pga förstadium till hudcancer, ska jag vara försiktig i solen. Med likbleka ben hade det varit...
Svar
12
· Visningar
1 226
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Inspirerad lite av cattis tråd men med egna tankar.. Dels att ladda ner en sån här app och logga in/boka samtal? Hjälp 😁🙈 Det första...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Hej, Är det någon som har appen tik tok? Jag har ett vagt minne av att den var med på plus pga att den lurade barn att ladda ner...
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: sweep
·
Mat För mig är det melon och jordgubbar. Att äta vattenmelon en varm sommardag är ljuvligt tycker jag och fina söta lagom mogna jordgubbar...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 987
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp