Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Finns det någon möjlighet att ställa in på Facebook så att en viss vän inte ska se det jag publicerar i grupper och som kommentarer till...
2
Svar
21
· Visningar
3 185
Senast: Cattis_E
·
Mat Jag skulle behöva tips på vad ni tycker är bästa picknickmaten? Jag har fastnat i sallad och det vill jag inte ha. Så kom med era bästa...
Svar
7
· Visningar
933
Hemmet Katten har börjat ta med sig mössen levande in i huset :rage: De pigga försöker jag fånga och slänga ut, men vad gör man med de som är...
Svar
9
· Visningar
2 187
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Ni som använder/har använt femcap som preventivmedel vad har ni för erfarenheter av det? Efter att jag nu slutat amma andra barnet och...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: pajaztar
·
Fordon Är det kasst med infällbar dragkrok? Jag drar släp ca en gång i veckan. Är det någon som varit med om en olycka (pga infällbar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 746
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag har stora problem med maten när det är varmt, som nu när det ska bli runt 30 grader en vecka i sträck. Aptiten förvinner all...
2
Svar
37
· Visningar
3 118
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag skriver ofta i grupper och vill ibland tagga ytterligare en person än den vars inlägg jag svarar på. Hur gör jag detta? Skriver jag...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: Fetaost
·
Tjatter Fick ett skumt felmeddelande idag att jag skulle rengöra trumenhetens coronatråd...O_o🥺 Aldrig fått det felmeddelandandet på en skrivare...
Svar
14
· Visningar
1 603
Hemmet Jag behöver tips på sänglampor. Vad har ni för några? Hittar massor snygga på loppis och Tradera men de flesta är o-jordade och då...
2
Svar
30
· Visningar
1 005
Senast: VLMF
·
Fordon Kära buke! Kanske en aningen udda fråga. Hur går man tillväga om man vill köra en veteranbil en gång? Bara för att? :D Jag har alltid...
Svar
13
· Visningar
985
Senast: Asko
·
Mat Går det bra att göra Petit Choux med flytande smör?
Svar
5
· Visningar
337
Kropp & Själ Jag har för mig att jag berättade om detta i höstas, men nu hittar jag inte tråden. Hur som helst så började jag under hösten att få...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
22 388
Senast: Otherside
·
Mat Vill köpa en gåva till en kompis som hjälpt mig. Hon gillar att testa lite udda viner från systemet, gärna ekologiska. Typ från ovanliga...
Svar
6
· Visningar
561
Senast: Idas
·
Fritid Vet ni något ställe i mellansverige eller mot halmstad, där man kan hyra permobil över dagen? Jag tänker alltså på någon djurpark eller...
2
Svar
22
· Visningar
4 363
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
15 284
Kropp & Själ vet snart inte hur stå ut längre. inläggning på psyk har varit påtal. har pgutav omständigheter varit bestämd jag inte velat hittills o...
2 3
Svar
42
· Visningar
16 504
Trädgård & Växter Smyger in här med en liten fråga eftersom jag gärna vill förvalta farmors gamla älsklingsrabatt som tidigare varit vacker och prunkande...
Svar
18
· Visningar
2 070
Senast: lingonben
·
Hemmet Igår var det ett jätteåskväder här, en riktigt hög knall fick mig att tro att blixten slog ner i vår trädgård. Nu på morgonen visade det...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 740
Juridik & Ekonomi Scenario: Jag vänder mig till återförsäljare och reklamerar en utemöbel som spricker i skruvarna i den bärande delen. Det går tre veckor...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: Raderad medlem 68338
·
Fritid Vi funderar på att stanna till på Gekås antingen på påskafton eller påskdagen. Är det en dum idé? Kommer hela världen att vara där då?
Svar
14
· Visningar
1 779
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp