Deklaration 2020

Får tillbaka nästan 37', överdrev nog lite när jag bad chefen dra 34% skatt eftersom jag är usel på att spara🙄😁. Med reseavdragblir det nära 45' tillbaka. Synd bara att jag inte får pengarna förrän i juni eftersom jag måste deklarera men enskilda firma också. Blev varslad idag och har varit sjukskriven hela året. Så pengar in är välkommet.
Gillar såklart inte att du är varslad och sjukskriven.
 
Var det inte lite lustigt att summan på kontot blev jämnt tusental när skatten trillade in? Vad är oddsen för det liksom? :confused:

0744A4B6-5EB1-4C99-9283-22ED3DE642C2.png
 
Fått in mina också. Dock tycker jag att det är roligare att få beskedet än själva pengarna. :laugh: jag har ingen rolig plan för mina pengar, det är lite dubbla hyror och eventuell "lön" i sommar, då jag tänkte strunta i att ha ett sommarjobb eventuellt.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
30 018
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
707
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 143
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
740
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp