Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag talade med min syster i telefon häromdagen om helt alldagliga okomplicerade ämnen. Efter en stund så sa jag något i stil med att jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 882
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Jag har letat länge efter en ny parfym. De dofter som jag har nu är Anis Anis, Opium och Chanel no 5. Skulle vilja ha något nytt. Avskyr...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 047
Senast: tanten
·
Kultur Efter mina misslyckande försök till googling så vänder jag mig hit. Letar efter en film(har jag för mig det var) om ett flygplan som...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: grrrl
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 355
Senast: Anders
·
Skola & Jobb Behöver er syn på saken. Två personer jobbar med exakt samma sak, men har tydliga egna ansvarsområden. Arbetsbelastningen kan variera...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 693
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon här som bytt jobb och flyttat en längre sträcka? Jag börjar inse att om vi ska hitta vårt drömboende så kommer vi nog...
2
Svar
28
· Visningar
3 232
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Jag har ganska länge använt Nyx photo finish primer. Den gör inga underverk men den fungerar okej liksom. Innan använde jag Estee...
2
Svar
24
· Visningar
1 621
Kropp & Själ Själv är jag väldigt sugen på smågodis 😛 När jag måste jobba extra brukar jag förse mig med en påse smågodis som uppmuntran. Jag undrar...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 512
IT & mobiler Ja, är rubriken talande eller bara förvirrande.... Finns det någon iPhone-app (inte Hitta min iPhone) för att hålla rätt på äldre...
Svar
2
· Visningar
455
Mat I brist på svamp har det blivit lite blåbär istället. Bakelser och sylt i all ära men vad mer kan man göra? Blåbär i pannkaka och gröt...
Svar
5
· Visningar
661
Senast: Keb71
·
M
Trädgård & Växter Alltså gurka, vad göra med all gurka? Hinner inte med :nailbiting:
Svar
8
· Visningar
252
Senast: zesel
·
Hemmet Vad gör jag?! Jag är totalt okunnig gällande hur en tvättmaskin sitter ihop. Men det ligger som sagt en bh-båge bakom trumman. Hur...
Svar
18
· Visningar
8 826
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Trädgård & Växter Och vi fortsätter snacka trädgård :)
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
68 255
Mat Trots att jag bott typ hela livet bara några mil utanför Stockholm så har jag absolut noll koll på staden. Men tänkte gå ut och käka...
2
Svar
20
· Visningar
1 716
Senast: Mabuse
·
Relationer Blir ständigt så besviken på min karl. Det ser ofta ut som följande; Vi ska bygga nytt räcke till verandan. 2 alternativ har...
23 24 25
Svar
496
· Visningar
27 313
Senast: Scar
·
Hemmet Dags att måla om huset. Lutar åt dessa två nyanser. Persikotonat eller milt grön. Vad tycker ni?
2
Svar
21
· Visningar
1 645
Senast: Heulwen
·
Mat Jag gillar vin: rött, vitt, rosé och bubbel. Men känner ibland att jag saknar inspiration. Det blir ofta de gamla vanliga sorterna. Men...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 154
Senast: Kaching
·
Fritid Jag tänkte ta en liten lugn scootertur på egen hand ett par dagar i mitten av Småland litet längre fram i sommar, försöka hålla mig till...
Svar
13
· Visningar
867
Senast: Snubbelfot
·
Kultur Blytung och bra start av Greta. Tycker hon fick till en personlig touch även om budskapet hela tiden är i centrum, vilket också är...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 998
Senast: Scata
·
Hemmet Min guldpendyl har....dött :confused: ?? Jag drog upp den som vanligt för ett par dagar sedan. Den gick igång som den brukar, men sedan...
Svar
9
· Visningar
860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp