Coop privatlån

Zpunk

Trådstartare
Någon som använt sig av det? Har inte läst allt det finstilta än, men jämför lite med bankens villkor. Ser tyvärr ut som min bil kommer ge upp innan jag sparat ihop till en ny :(

Någon som använt sig av det? Har inte läst allt det finstilta än, men jämför lite med bankens villkor. Ser tyvärr ut som min bil kommer ge upp innan jag sparat ihop till en ny :(

Bra att kunna återbetala när en vill, lägre ränta för medlemmar. Annars är de väl som många andra, seriösa långivare.

Jag har Coop privatlån och har inget negativt att säga. Lånade dock inte jättestor summa.

Det som är viktigt när det gäller att jämföra olika lån hur förmånliga de är är ju att räkna på den effektiva räntan när man jämför. Och inte bara kolla på den nominella räntan. Om det finns många dolda avgifter kan ju den effektiva räntan bli rätt hög.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 356
Senast: Squie
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 576
Senast: Sirap
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 299
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka