Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi https://www.land.se/landkoll/downshifting-tips-pa-att-vaxla-ned/?fbclid=IwAR2O_hetESbaAHAIx9cFGXnHPxL31iHBNBVMnpQbbalHjkhNyYx7Xa1PX90...
Svar
9
· Visningar
1 389
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Funderar på vad jag ska göra till middag... jag är inte riktigt sugen på något.
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
66 263
Senast: Ninnurur
·
Samhälle Idag fick jag mig en tankeställare och jag känner att jag behöver få gnälla av mig lite. Jag var ute och åkte min första långtur...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 559
Senast: Lycan
·
Kropp & Själ Jag har sparkat liv i mitt gamla solarium, och inser att rören är hopplös slut... De är minst 15 år sedan jag köpte rör sist, så någon...
Svar
16
· Visningar
3 359
Senast: BornAgain
·
Skola & Jobb Ok, inser att detta säkert kommer låta luddigt. Har precis börjat ny heltidstjänst med rullande schema för helg. Vi har 10v schema, jag...
Svar
8
· Visningar
1 184
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni, eller någon i er närhet, svartsjuka? Både egen upplevd och andras. Jag har blivit god vän med en kollega på jobbet...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 511
Senast: Voeux
·
Relationer Jag har precis blivit gudmor/fadder till en liten flicka. Hon har tre äldre syskon som jag känt hela deras liv. Jag kan inte gå in på...
Svar
19
· Visningar
2 416
Senast: Okeydokey
·
Samhälle Sommarkavaj till bröllop, det står att det innebär för damer kjol, klänning dräkt. Jag har läst mig till att det också ska vara ljusare...
Svar
16
· Visningar
1 449
Senast: Zinfernia
·
Fritid Jag har ännu inte haft någon sommarsemester och känner mig nu som en urlakad disktrasa efter en tuff vår med Corona och allt vad det...
2
Svar
26
· Visningar
1 950
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag förstår inte och känner mig rätt hopplös. Jeans och trikåtröjor typ jämt. Tycker att prova kläder ärligt talat är dötrist och har...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 098
Senast: FadeAway
·
Skola & Jobb Vad jobbar ni med? Hur länge har ni jobbat där? Är ni anställda eller driver ni eget? Föredrar ni att ha samma jobb år efter år eller...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 194
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Ännu en skotråd, men jag undrar ni som går mycket inomhus på jobbet, tex inom vården som jag som jobbar på ett äldreboende, vad har ni...
Svar
19
· Visningar
1 602
Skola & Jobb Svamligt inlägg men behöver bara få ur mig lite tankar och känslor. Jag tog examen från en yrkesutbildning inom mätteknik för lite mer...
Svar
17
· Visningar
1 853
Senast: Kadi
·
Kropp & Själ Är det någon här som gjort en tear trough behandling? Blev det bra? Hur länge höll det? Var gjorde du den? Är det läskigt? Jag funderar...
Svar
13
· Visningar
10 534
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Blev lite undrande efter ha druckit en smoothie och kände att det stack i tandköttet, jag började fundera över korsallergi och googlade...
2
Svar
38
· Visningar
2 374
Senast: Asko
·
Hemmet Någon som vet var man kan köpa denna (dvärgschnauzer)? Jag tittade på en i en affär men köpte inte då och när jag sedan kom tillbaka var...
Svar
11
· Visningar
994
Relationer Jag är så tankespridd. Det har precis tagit slut med mig och mitt ex, vi var ihop i 6 år. Jag är rädd att bli själv, att aldrig hitta...
Svar
6
· Visningar
1 061
Kropp & Själ Hej super snälla super smarta buke :D Jag la märke till för ett par veckor sedan via min "smart klocka" att jag har ganska hög vilopuls...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Marvin
·
Hemmet Vi ska inreda en stor ”gå in-garderob” och vill köpa skenor att ha på väggen där vi kan fästa utdragbara trådbackar etc. Vi vill dock...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Kan vi ha en tråd om populärvetenskaplig litteratur? Ja! Skoj! Vad har ni för favoriter? Vilka ämnen tycker ni om att läsa om? Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 048
Senast: pollex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp