Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej! vad gör ni när ni har tråkigt/känner er ensam och vännerna är upptagna? Är ledig och vill få dagarna att gå, men tips på saker...
Svar
10
· Visningar
775
Senast: Amha
·
Trädgård & Växter Som rubriken, vad är det här för växt?
Svar
2
· Visningar
461
Senast: gul_zebra
·
Fritid Vi ska vara i närheten av Vendel under helgen och det verkar bli soligt och varmt! Finns det några ok badplatser, helst lite mindre...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: nyttnick
·
Kultur Varför har folk i allmänhet så svårt att skilja på de och dem, men inte på jag och mig eller du och dig? Till och med reklamtexter och...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
7 199
Senast: Shaggy
·
Relationer Jag har varit singel i några år och dejtat en del men känns som ingenting leder till något. När jag väl får intresse för en kille känns...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
18 883
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt var jag ska vända mig :laugh: Jag behöver komma i kontakt med en gynekolog och har googlat mig halvt fördärvad var...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 999
Senast: Sasse
·
Fritid Kommer önska mig bidrag till en vettig väska när jag fyller år. Just nu har jag lånat mig fram, och jag tänker att det kan vara vettigt...
Svar
12
· Visningar
834
Senast: pepp
·
Relationer Hur vanligt är det med vänner som ställer in i sista stund? Har ni sådana? Hur hanterar ni dem? Har ett par vänner som gör så i...
2
Svar
37
· Visningar
8 559
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Är det någon här som vill berätta om det? Jag antar att nån här har det, eftersom det inte är så ovanligt... Egentligen sökte jag för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 339
Senast: morgaine
·
Relationer Är lite less på att leva själv och har börjat testa lite nätdejting. "Problemet" är att jag är bisexuell transperson (ftm) och har ett...
Svar
14
· Visningar
1 904
Senast: Nahar
·
Fordon Vi är sugna på köpa en husbil. Priserna verkar vara över 500 000kr för en ny, så vi är inne på en begagnad husbil. Men var börjar man...
Svar
6
· Visningar
899
Hemmet Sitter lite och hjälper min kille med sin planerade köksrenovering. Han vill fixa till sin lägenhet, först och främst för sitt eget...
Svar
16
· Visningar
1 875
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, varför knastrar det i nacken när jag rör huvudet? Känner mig inte orolig, men undrar bara vad det beror på?? :confused:
Svar
3
· Visningar
2 452
Senast: Texaz
·
Fordon Jag har bestämt mig för att köpa en ny bil, men jag vet inte vilken modell som är vettig. Den bör vara billig att köra och äga, dvs...
2
Svar
23
· Visningar
2 528
Senast: MallanLi
·
Mat Jag ska i morgon i ett sällskap där var deltagare ska bjuda på en drink, trevligt. Problemet är att jag kan en drink, gin och tonic och...
Svar
19
· Visningar
1 403
Senast: sjoberga
·
Relationer Hej Buke! Jag skriver inte så ofta här längre då jag har fullt upp med trotsig 2,5-åring. Apropå henne har jag precis fått veta att...
2
Svar
32
· Visningar
3 864
Relationer Jag är livrädd för kärleksrelationer. Samtidigt längtar jag väldigt mycket efter närhet. Hur gör man? Hur vågar man släppa någon nära...
Svar
4
· Visningar
3 966
Senast: Cafer
·
Mat Den andra är full! Nu startar vi en ny :) Hade glömt hur god min bönchili var, och jag har två stora lådor kvar som jag kan ta med...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
124 975
Hemmet Finns det någon här som målat sitt badrum? Har kaklade golv och väggar men sista typ 1/3 av väggen uppåt är en strukturvägg, vet inte...
Svar
3
· Visningar
505
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag börjar bli orolig över brorsan. Han brukar inte vara så jätteaktiv med mobilen dock... Men, grunden till oron... Han lånade en lite...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 095
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp