Jag satt också och drog musen över alla orden för att se var länken varNä, nu har jag tryckt på varenda ord i ditt svar och hittar ingen länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag satt också och drog musen över alla orden för att se var länken varNä, nu har jag tryckt på varenda ord i ditt svar och hittar ingen länk
Nä, nu har jag tryckt på varenda ord i ditt svar och hittar ingen länk
Mums! Det är ostkakans dag idag. Jag glömde bort det, men har en ostkaka från min Reko-Ring i frysen så ska nog ta fram den imorgonGrönsakssoppa och bröd.
Ostkaka (Vrigstads), jordgubbssylt och vispad grädde.
Mums! Det är ostkakans dag idag. Jag glömde bort det, men har en ostkaka från min Reko-Ring i frysen så ska nog ta fram den imorgon
Det var värst, jag som trodde att jag spontanköpte en ostkaka i lördags men det fanns kanske någon undermedveten röst som noterat någon ostkakemarknadsföring någonstans? Den avnjöts i alla fall med egen klarbärs- respektive björnbärssylt.
Jag vet inte om det finns någon särskild dag för gulasch, men köket producerade idag bland annat en långkokt sådan på ett stycke finfin högrev, kryddad med rökt paprika och rikligt med färsk paprika och chili. Mustig är bara förnamnet, gulasch är en riktig favorit i höst-/vintermatlagningen.
Vi hade fläskfilé över så vi gjorde en gryta med champinjoner, paprika, färskost och grädde Två miljoner mumsiga kalorier per portion
Gott! De där kalorierna får man se som ett plus ibland