Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter … man handlar på krita och affärsinnehavaren glömmer bort att man är skyldig pengar. … butiken är stängd men man blir insläppt ändå. …...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 257
Senast: Ceta
·
Relationer Alltså vänner:heart Är de inte tusen gånger bättre än romantik egentligen?
2 3
Svar
52
· Visningar
2 560
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag fyller jämnt om ett par månader o hade tänkt att antingen åka utomlands eller ha en fest. Varken resan jag vill göra eller festen...
2
Svar
26
· Visningar
1 868
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Såg att affären här söker folk, funderar på att söka det men tänkte höra om någon jobbar med det här och kan dela lite erfarenheter...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: mysboll
·
Kropp & Själ Varit vegetarian ca 4 år nu och vill övergå till lite fisk pga att min kropp säger att den vill ha det. Har testat äta torsk - gick...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
11 338
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Hej! Någon som vet vad denna underbart vackra blomma heter som växer vilt på försomrarna på Öland...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Zinfernia
·
Kropp & Själ "Jag vill känna att jag levt mitt liv..." Vad betyder det för dig?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 354
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi När jag och min sambo flyttade ihop och köpte ett hus tillsammans gick han in med hela handpenningen eftersom jag inte hade ekonomi till...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Unafraid
·
Fritid Fanns flera småttingar på ett och samma ställe, vissa var mer orange, denna var mer röd. De poppade verkligen fram. Men vad är det...
2
Svar
21
· Visningar
2 204
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ golit tänkte ta sig en tur till kongens by och kom att tänka på några pre-pandemiska upplevelser. Som när golit senast var i Danmark...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
4 535
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag lyssnar på en långkörare på Storytel som utspelar sig i norska fjällen. I höjd med Tromsö. Nu vill jag veta hur bondgårdar kan ha...
Svar
11
· Visningar
883
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden ett jobb som personlig assistent. :heart Men är lite nyfiken på vilka arbetstider har ni, lön, heltid/deltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 976
Senast: Phaedra
·
Kultur Hej! Jag sitter och arbetar om ett manus inför en uppsättning i modern tappning. Har fastnat på ett uttryck och blir inte helt klok på...
Svar
12
· Visningar
1 211
  • Låst
Tjatter Jag har städat en massa i ladorna och ute på gården samt hunnit med en hel del ved :banana: Stjälpredan är med som alltid :D
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
66 377
Senast: Rosett
·
Fritid Förhoppningsvis sluttampen av covid-19. Många är vaccinerade och samhället öppnar upp mer och mer både vad gäller återgång till kontor...
2
Svar
34
· Visningar
4 216
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Sambon och jag är i ett vägskäl... boendesituation Vi hyr just nu ett hus privat, utan kontrakt och vi har fyllt huset med våra egna...
Svar
15
· Visningar
2 068
Senast: Seabaz
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Kan du tänka dig att bära munskydd? Ja eller nej. Förtydligande: Frågan är ställd med avseende av Coronan.
16 17 18
Svar
345
· Visningar
20 477
Senast: EmmaBovary
·
Hemmet Min kompis har just flyttat in i sin nya lägenhet. Hon behöver en extrabädd/madrass eller annat för övernattningsgäst men har ingen...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Behöver alla tips jag kan få! Hur ska man göra för att få motivation till att orka göra saker man mår bra av och vad är det för saker...
Svar
6
· Visningar
1 476
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Blev idag rejält riven av en tornfalk, som hade trasslat in sig. När jag kör
Svar
10
· Visningar
1 137
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp