Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har tydligen en hel massa fler Kolibris an vi brukade ha. Jag far fylla pa "mataren" var och varannan dag och de ar har hela tiden. Det ar ju torrt har da det inte regnat sedan Maj sa de behover val vatskan, gissar jag.
Jag kunde inte for mitt liv komma ihag vad de heter pa Svenska sa jag gjorde en google search. Jag larde mig da att Kolibri (Hummingbird for oss) ar de enda faglar som kan flyga bade baklanges och upp och ner. Inte konstigt att de ar sa himla duktiga att bomb fightas med varandra.
Den har tjejen och en kompis till henne nastan krockade in i mig nar jag gick forbi
Visa bifogad fil 75898
Ska du äta dem??Vi har tydligen en hel massa fler Kolibris an vi brukade ha. Jag far fylla pa "mataren" var och varannan dag och de ar har hela tiden. Det ar ju torrt har da det inte regnat sedan Maj sa de behover val vatskan, gissar jag.
Jag kunde inte for mitt liv komma ihag vad de heter pa Svenska sa jag gjorde en google search. Jag larde mig da att Kolibri (Hummingbird for oss) ar de enda faglar som kan flyga bade baklanges och upp och ner. Inte konstigt att de ar sa himla duktiga att bomb fightas med varandra.
Den har tjejen och en kompis till henne nastan krockade in i mig nar jag gick forbi
Visa bifogad fil 75898
Fel tråd?
Men häftigt att få se en kolibri irl!
Kolibri är en underart till fisken Porychtus Notatus, en sjungande fisk. Okunnigt att referera till felpost.
Eller så är det någon som känner ett starkt sug efter att slakta tusen kolibris (räcker väl till en portion ?)
Kolibri är en underart till fisken Porychtus Notatus, en sjungande fisk. Okunnigt att referera till felpost.
Eller så är det någon som känner ett starkt sug efter att slakta tusen kolibris (räcker väl till en portion ?)