Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iväg till stan och Parksnäckan. Ska lyssna på Weeping Willows ikväll.
Hoppas på att de har annan mat än indisk
Det kom precis Tydligen hade de kört här ute tidigare men killen som körde lyckades inte hitta och var inte bekväm med språket så istället för att ringa for han tillbaka till matstället och en annan kille fick hänga med som vägvisare De bad tusen gånger om ursäkt och såg verkligen ut att skämmas över att det blev så försenatJapp det kan man tycka, hoppas att det inte har hänt chaffis något
Åh så tråkigt att det är så, jag saknar min morbror . Hoppas du hade en fin dag trots det ❤.Helt slut nu. Hade bjudit in mormor, faster och mamma på födelsedagsfika. Mina morbröder fick inte någon inbjudan pga dumma i huvudet och vill inte ha något med dem att göra.
Vad händer? Min ena morbror skickar ett mail. "Hej! Jag hörde att mamma skulle fika hos dig, jag kommer med. Kommer det andra?" Men NEJ DITT ÄRKEPUCKO. Är man inte bjuden och har inte pratat med en släkting på 10+ år och det senast man träffades slutade i skrik, gråt och blodspillan, så kommer man inte.
Detta fick jag en timme innan. Stresspåslag och helt rosenrasande svarade jag "Nej, du kommer inte. Andra är bjudna."
Efter mitt svar ringde jag faktiskt helt enkelt min faster och talade om för henne att hon får fixa detta. Ringa och se till att han INTE kommer. Faster var förstående, tyckte att hennes bror var ett pucko, och ringde och fixade.
Jag pallar verkligen inte medla mellan min mammas syskon längre, de är fan helt omöjliga att ha i samma stadsdel utan att det blir kaos. Kanske lite barnsligt att inte ringa själv och jag vet att min morbror nu kommer ringa min andra morbror och tala om hur värdelös och barnslig jag är och att jag inte kan göra något själv. But I could'nt care less.
Fikat blev trevligt men hade varit bra mycket trevligare om inte ärkepuckot hade ärkepuckat sig. Är fortfarande arg.
Helt slut nu. Hade bjudit in mormor, faster och mamma på födelsedagsfika. Mina morbröder fick inte någon inbjudan pga dumma i huvudet och vill inte ha något med dem att göra.
Vad händer? Min ena morbror skickar ett mail. "Hej! Jag hörde att mamma skulle fika hos dig, jag kommer med. Kommer det andra?" Men NEJ DITT ÄRKEPUCKO. Är man inte bjuden och har inte pratat med en släkting på 10+ år och det senast man träffades slutade i skrik, gråt och blodspillan, så kommer man inte.
Detta fick jag en timme innan. Stresspåslag och helt rosenrasande svarade jag "Nej, du kommer inte. Andra är bjudna."
Efter mitt svar ringde jag faktiskt helt enkelt min faster och talade om för henne att hon får fixa detta. Ringa och se till att han INTE kommer. Faster var förstående, tyckte att hennes bror var ett pucko, och ringde och fixade.
Jag pallar verkligen inte medla mellan min mammas syskon längre, de är fan helt omöjliga att ha i samma stadsdel utan att det blir kaos. Kanske lite barnsligt att inte ringa själv och jag vet att min morbror nu kommer ringa min andra morbror och tala om hur värdelös och barnslig jag är och att jag inte kan göra något själv. But I could'nt care less.
Fikat blev trevligt men hade varit bra mycket trevligare om inte ärkepuckot hade ärkepuckat sig. Är fortfarande arg.
Haha oops. Moster ska det ju varaSå störigt! Jag blir dock nyfiken på hur släktförhållandet ser ut om din faster är syster med din morbror
Haha oops. Moster ska det ju vara
Vad brukar man säga släkten är värst? Jag har ytterst lite kontakt med mina släktingar utöver närmsta familjen. Och ja de finns de ju anledningar tillHelt slut nu. Hade bjudit in mormor, faster och mamma på födelsedagsfika. Mina morbröder fick inte någon inbjudan pga dumma i huvudet och vill inte ha något med dem att göra.
Har den flyttat . Var ligger den nu då? Måste nog kolla karta.Okej, den brukar folk tycka är bäst
Har dock inte provat (är inflyttad). Var åt du nu då, som är näst bäst? Om jag får fråga
Billy boys har dock flyttat, men ska vara samma ägare som jag förstår
EDIT: Mina googleskills visade mig att det var kvällskrökens gamla lokaler. Men har också hittat indikationer på att den blev sämre på slutet. Hoppas de har fel eller sen hämtat sig igenOkej, den brukar folk tycka är bäst
Har dock inte provat (är inflyttad). Var åt du nu då, som är näst bäst? Om jag får fråga
Billy boys har dock flyttat, men ska vara samma ägare som jag förstår