Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KoikerO så söt Ras? Någon typ av spaniel gissar jag, men vad
Går inte att byta själv på vissa modeller, tyvärr....Varför boka tid på banken? Byt batteriet hemma.
Snabbtesten kan visa positivt trots att man är negativ för covid. Vilket man å ena sidan skulle kunna säga att det gör dem säkrare, men det kan även lura folk att tro att de har haft covid om de inte gör PCR-test. Vi hade en rejäl genomgång på jobbet om det här i och med att vi var test-skola där våra studenter tog snabbtest varannan dag sista veckorna före studenten för att se till att det inte skulle bli några utbrott. Vi hade även klasser som följdes av smittskyddsläkare som tog snabbtest två gånger i veckan hela terminen.Jag blev lite nyfiken och surfade in på Folkhälsomyndigheten..... Som jag läser det, är det i första hand PCR-test genom vården som man ska ta om man har covid-symtom/förkylningssymtom, eller.... ??
https://www.folkhalsomyndigheten.se...ing-och-smittsparning/testa-dig-for-covid-19/
Det beror på vilken typ av dosa man har, mina två senaste har inte gått att byta batteri på alls, utan man får en helt ny dosa.Varför boka tid på banken? Byt batteriet hemma.
Funkar inte på den här dosan. Den går inte att öppna.Varför boka tid på banken? Byt batteriet hemma.
Ytterligare en ras att lägga till "nästa-hund-listan"...Koiker
Klart den är gammal och det är en insändare, antagligen för att driva med folk, ingen journalist som skrivit.Är det här från en gammal tidning? Hur kan journalisten skriva sådan skit
Billy Boys pizzeria. Ligger mitt emot trafikverket om det ligger kvar. Deras blandade rosa sås brukade vara outstanding. Var nog 3-4år sen jag åt den dock.Vart då?
/bor i Eskilstuna
Kolla din dörr! En chaffis hängde det på min dörr och stack utan att medela sig på något sättJag väntar på min mat, chauffören hämtade den från restaurangen för nästan 1 timme sedan Nog för att det kan vara många leveranser men ändå, skulle vart här för 45 minuter sedan Har ringt och frågat men restaurangen har ingen möjlighet se vart han är, de sa bara han är på väg... Jag är hungrig
I väntan så har jag roat mig med att kolla efter nåt nytt att se, men det lutar ändå åt ett avsnitt Bones och sen Änglar och demoner kl 21. Har sett den lite väl många gånger men han som spelar camerlengon är ju så snygg
Det har jag kollat, inget där tyvärrKolla din dörr! En chaffis hängde det på min dörr och stack utan att medela sig på något sätt
Jag bor ju inte i Sverige så jag kan inte svara på vilka rekommendationer som gäller. Här snabbtestar vi oss två gånger i veckan - visar ett prov positivt eller om man av någon anledning tvivlar på resultatet kan man boka tid för ytterligare provtagning.Jag blev lite nyfiken och surfade in på Folkhälsomyndigheten..... Som jag läser det, är det i första hand PCR-test genom vården som man ska ta om man har covid-symtom/förkylningssymtom, eller.... ??
https://www.folkhalsomyndigheten.se...ing-och-smittsparning/testa-dig-for-covid-19/
Japp det kan man tycka, hoppas att det inte har hänt chaffis någotDet har jag kollat, inget där tyvärr
Men fasligt konstigt tillvägagångssätt, den chaffisen du fick kunde iaf ha ringt på klockan innan han/hon stack tycker man
Okej, den brukar folk tycka är bästBilly Boys pizzeria. Ligger mitt emot trafikverket om det ligger kvar. Deras blandade rosa sås brukade vara outstanding. Var nog 3-4år sen jag åt den dock.
Kebaben i sig är väl samma som de flesta ställen i Eskilstuna, men det är generellt den typ av kebab jag gillar där (och i stora delar av Västerås).
Rekommenderar deras Vikingkebab utöver vanliga tallriken eller kebabrulle .
Mvh Bodde i Eskilstuna 2000-2007