Såg ju väldigt vackert ut, tål att tänkas på!Fjällnäs i Tänndalen är mysigt, om du fortfarande funderar på fjällen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg ju väldigt vackert ut, tål att tänkas på!Fjällnäs i Tänndalen är mysigt, om du fortfarande funderar på fjällen
+ @UnafraidHöga kusten är fantastiskt Som @Unafraid skrev ovan, hotell Södra berget har mysigt spa. Det kryllar dessutom av riktigt bra restauranger här! Bara säg vad du vill äta så kan jag rekommendera
Det finns en app som heter Höga kusten, där finns massa information om vad som händer i området, olika boenden med kontaktuppgifter, aktiviteter och vandringsställen. Man behöver inte ta sig hela vägen till Övik för vandring Finns massa fina friluftsområden hela vägen Sundsvall-Härnösand-Kramfors-Övik.
Bra tips det med! Hoppas du mår bättre nu!Jag fyllde jämt i augusti och hade stora planer med 40 sorters kakor, men covid 19 och canceråterfall så blev det ett lugnt firande. Rekommenderar att ta en titt på Ästad Vingård och Villa Strömsfors om man vill ha mysig upplevelse!
Låter lovande!Jag har varit på Falkenberg Strandbad på konferens. Otroligt fint, precis vid havet. Jättegod mat och rummen/sviterna med balkong mot havet var magnifika! Jag hann aldrig till spat men många kollegor gjorde och var imponerade.
Hehe, huvudpersonen, dvs jag, äter inte kött.Om samtliga som ska med äter kött skulle jag rekommendera Öster Malma, otroligt god mat och mysig miljö. Lite på samma tema är Färna Herrgård, där finns även spa man kan boka för det egna sällskapet.
Då skulle jag skippa Öster Malma, men för andra som gillar viltkött är det ett mecka. Men Färna har både vegetariskt och veganskt så det kanske kan vara något? Sen blev de även näst bästa viltkockar efter Öster Malma.Hehe, huvudpersonen, dvs jag, äter inte kött.