Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag känner att vi behöver en sånhär tråd! :D Är det någon annan på forumet som planerar, försöker eller har slutat röka? :banana:
2
Svar
22
· Visningar
2 446
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ ...som anhörig? Min fästman ska opereras i början av maj. Dagkirurgi, så han ska få komma hem samma dag. Jag tänkte vara med på...
Svar
14
· Visningar
2 637
Senast: Krystalline
·
Kropp & Själ Ensam hemma, ångest utav bara helvete. Jag mår sjukt illa och magen är helt kaputt. Dessutom är jag så fruktansvärt yr och har ont i...
2
Svar
21
· Visningar
2 935
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Har den senaste tiden haft ont i fötterna och nedre delen av benen. Känner av det hela tiden men värst ffa under fötterna blir det när...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: Elinoor
·
Kropp & Själ Här sitter jag och gråter igen...:( För 5 år sedan flyttade jeg till utomlands pga karriär, träffade min pojkvänn och flyttade ihop...
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: Allavarlika
·
Kropp & Själ Sambon åt dålig köttfärs i söndags lunch, uppvisar snabbt normala symptom (ont under dagen, på kvällen spyr han)det lättar så han kan...
2
Svar
32
· Visningar
6 249
Kropp & Själ Enda anledningen till att det tog ett år för mig att göra ett nytt besök hos neurologen för min epilepsi var för att jag visste att jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
19 160
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Så igår var det dags igen, axeln hoppade ur led för tredje gången och denna gång av att jag vände mig i sängen när jag sov. Tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 462
Senast: Aconite
·
Kropp & Själ Hur länge kan det hålla i sig efter påbörjad penicillinkur? Killen har det och har haft det en vecka nu, tycker inte medicinen hjälper...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag bor i ett lyhört hus, så jag hör vad min granne har för sig på toa. Toalocket brukar fällas ner, men några händer tvättas inte. Har...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
13 659
Kropp & Själ Min mamma fyllde 67 i år och är väldigt pigg och alert, har egen häst och rider skogsmulleridning flera dagar i veckan, mockar och...
Svar
18
· Visningar
1 924
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Vad gör man då? Finns det några bra redskap att ta till? Vad kan drabbad göra? Vad kan närstående göra? Några solskenshistorier om...
Svar
7
· Visningar
1 084
Kropp & Själ Varit på den där vanliga cellprovs kontrollen.Fick svar nu att dom hittat cellförändringar:(..Skulle få en tid till nytt prov,som då ska...
2
Svar
28
· Visningar
5 904
Senast: Ioxia
·
Kropp & Själ Min naturliga hårfärg är blond, har dock inte varit det på många år. Håret har varit mörkbrunt men har bleknat något och jag tänkte...
2
Svar
30
· Visningar
14 630
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Har varit här så många gånger förut. Orkar inte mer. All min vakna tid kretsar kring mat. Från de att jag vaknar tills jag går och...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: pajaztar
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag är nyfiken; där ni bor, äter man några särskilda saker där och isf vad? :) Tips och recept hitåt tack! Jag menar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 680
Kropp & Själ Jag vet inte vem jag mest är lik.... Men dom mörka tankarna börjar ta över. Jag har allting - en underbar sambo, friska barn, jobb...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: mino
·
Kropp & Själ I september ska jag och en av mina närmsta vänner åka utomlands tillsammans. Vi ska vara borta i en vecka och bara samla energi, göra...
2
Svar
24
· Visningar
1 639
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ Har lyckats dra upp ett rejält sår över hälen, detta hände i lördags. Trodde först jag bara slog i hälen men insåg när jag tog av mig...
Svar
2
· Visningar
2 052
Senast: Flavor
·
Kropp & Själ Jag har just konstaterat att jag nog har smartphone-arm! Det finns i princip inget att läsa om det på nätet ännu, men jag tror snart...
Svar
1
· Visningar
2 494
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp