Sluta röka ! *en pepptråd!*

Sv: Sluta röka ! *en pepptråd!*

Jag kom på en sak när du nämnde KOL. JAG SMÅHOSTAR INTE LÄNGRE! :banana:
Stressen: "Har jag tillräckligt många cigg hemma?" "Nu måste jag röka min sista för att jag ska hinna duscha och lukta gott när mamma kommer hem" mm. är faktiskt borta.

Att ta 2 cigg på jobb är ju fortfarande ganska risky. Men lät min icke rökande (och känsliga) vän sniffa på mig efter jobb. Tydligen luktar jag inte. Enda skitet jag luktar är möget ifrån jobb! ;) Men det är kanske inte så konstigt när man har skarpa dofter runt sig samt vistas utomhus 14h på ett dygn!
 
Senast ändrad:
Sv: Sluta röka ! *en pepptråd!*

Nu har jag en plan! 2:a juni åker vi till Malaga och är borta i ca 3 veckor, då ska jag sluta! Ska försöka trappa ner en vecka innan också. Orka börja packa ner en massa stockar snus i resväskan liksom :D
 
Sv: Sluta röka ! *en pepptråd!*

kl
Ni kanske vill höra lyckade historier?
Jag började på gymnasiet och rökte fram tills jag var 20 bara. Då blev jag gravid, rökte några cigg i ren stress och sen slutade jag!
Jo, faktiskt. Men, jag kan säga att jag hade försökt ett tag innan, gick helt åt helvete pga mitt psykiska mående.
Jag klarar dock av att feströka, kanske för jag festar typ en gång i halvåret? Men i höstas höll jag på att trilla dit igen. Men igen, dåligt psykiskt mående.
Så mitt knep för att sluta är, skit i ALLT nikotin och ha ett bra psykiskt mående under perioden.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 873
Senast: Squie
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
732
Senast: Magnum
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp