Var ska vi resa någonstans?

Sv: Var ska vi resa någonstans?

Jag planerar ju att sluta äta även fågel framåt sommaren, blir det inte omständigt och dyrt med flygmaten då? (Då äter jag inget kött alls). Jag vet inte alls! Kommer inte ens ihåg om jag ätit flygmat tidigare :o

Min erfarenhet är att flygmat som vegetarian oftast är omöjligt. Ibland kan man beställa vegetariskt om man gör det i god tid, men hälften av gångerna man gör det slutar det i alla fall med att man står där med en skinksmörgås :cautious:. Längre och dyrare flighter brukar dock vara mycket bättre.
 
Sv: Var ska vi resa någonstans?

booking.com är grymt för att hitta hotell!
Verkar vara billigare att boka hotell där och separat flyg, om än lite omständigare.

Varmt och sollapande, skulle säga Egypten eller Tunisien. Kreta är awesome (maten :love: ) Cypern verkar också grymt, men rätt dyrt.
Teneriffa och Gran Canaria är nog också rätt nice!
 
Sv: Var ska vi resa någonstans?

:bow: :bow:

Vira: Då låter det ändå som att jag lika gärna kan skippa flygmaten. Vet ju att sånt brukar vara krångligt i allmänhet, trots att halva befolkningen är vegetarianer, haha :banghead:
 
Sv: Var ska vi resa någonstans?

Var i Spanien (Barcelona och norröver) i september 2012. Väldigt skönt väder, men iof så badade vi inte så mycket utan red. Åkte dock söderöver veckan efter (Torrevieja) med sol och bad.

kl
Även vi funderar över resa... Nåt att göra och lagom varmt (jag vill ha värme, sambon uppskattar det inte så mycket haha. Men sommar).
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 309
Senast: starcraft
·
Äldre Jag, mamma och lillebror (14 år) tänker lämna landet i mellandagarna/nyår, men vi vet inte var - så nu vänder jag mig till er :D Vi...
Svar
19
· Visningar
1 504
Senast: Ponsse
·
Äldre Jag vet ju att det finns folk här som gör det då och då, så jag frågar väl er hur det går till. Hur gör man när man reser själv? :D...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 121
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp