Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag ville mest höra mig för om det är någon som har känt liknande eller har några goda råd. Just nu är jag bara så trött på att inte...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Netted
·
Kropp & Själ Är det någon som har provat vattenreningskanna? Vi har mycket kalk i vårt vatten och i perioder så smakar och luktar det inte särskilt...
2
Svar
34
· Visningar
4 913
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Ja alltså, som rubriken säger: är ni nöjda med er livsstil? Med t ex jobb, fritidsintressen, boende, hälsa osv. Lever ni på det sätt som...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 482
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Nu är jag åter däckad av allergi och i hopp om att lyckas få något enda bra tips som fungererar så startar jag årets tråd om detta...
Svar
17
· Visningar
2 735
Senast: Cheeserica
·
Kropp & Själ ... en potatisgratäng som stått framme i rumstemperatur över natten?
4 5 6
Svar
119
· Visningar
15 823
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid mått dåligt, trött, ledsen, uppgiven, glömsk, osocial osv. Det finns många faktorer som gjort att det blivit...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Klassiker: gammal användare, nytt nick. Känner inte att jag kan prata med någon om det här, och jag behöver verkligen få detta ur mig...
Svar
8
· Visningar
3 502
Senast: ridtravare
·
Kropp & Själ Finns det fler parfymälskare? :love: Har ni många olika parfymer eller håller ni er till en? Eller har ni blandat någon egen? Jag...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 879
Senast: dramatik
·
Kropp & Själ hej vet inte hur jag ska göra nu. Känner mig ensam i min lägenhet Har ingen att prata med i bland pratar jag med tven och väggen kan...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ En del av er kommer säkert ihåg att jag har ischias,har ju haft en del gnälltrådar när smärtan varit överjävlig. Idag var jag på...
2
Svar
21
· Visningar
2 827
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Det finns en hel del fascinerande läsning på expressen.se just nu. I den här krönikan beskriver medicinreportern Anna Bäsén hur hon fick...
25 26 27
Svar
523
· Visningar
35 866
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Nu är det hög tid att börja träna bort alla kilon! Cykling är en skonsam och rätt rolig träningsmetod. Ska inte träna för att bli...
Svar
12
· Visningar
990
Senast: Jocelyn
·
Kropp & Själ Vaknar var och varannan morgon med rejäl värk i bröstryggen. Nu lurar jag på att byta ut bäddmadrassen mot en tempurmadrass. Vad har ni...
2
Svar
28
· Visningar
30 593
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Många res-trådar nu, men tänkte jag startar en egen istället för att våldgästa de andra ännu mer. Iallafall, jag och pv är rörande...
Svar
9
· Visningar
1 208
Kropp & Själ Jag har fått röntgensvar efter en olycka förra året och i den står det att jag har en gammal teardrop fraktur på C5, men när är en...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Förra sommaren fick jag en stor röd ring på en som visuellt konstaterades som borrelia. Gick till läkare, fick utskrivet kåvepenin i 10...
Svar
19
· Visningar
4 355
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Har någon här inne erfarenhet av 5:2 dieten? Jag funderar på att börja med det eftersom min nuvarande diet inte verkar funka mera. Har...
2
Svar
22
· Visningar
4 119
Senast: Elinoor
·
Kropp & Själ Hej, Jag vet att detta kanske är en lite för allmän fråga, men ställer den ändå för att få höra era erfarenheter och kanske också få...
Svar
4
· Visningar
693
Kropp & Själ Det kan inte jag. :( I skolan när vi skulle dyka efter ringar så fick jag famla mig fram, kunde ju inte titta.
2 3 4
Svar
66
· Visningar
17 893
Kropp & Själ Jag har börjat med en ny medicin som ger muntorrhet. Såvida det inte är övergående så tänker jag att det nog finns någon här som kan ge...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp