Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Efter två långdragna akuten-besök stod det klart att jag hade en cysta på en äggstock som sprack i fredags (naturligtvis när jag stod...
Svar
13
· Visningar
2 264
Senast: LBR
·
Kropp & Själ Jag ska försöka fatta mig kort. Skulle vara oerhört tackam om någon har några tips eller idéer på hur jag ska kunna hatera.. ja, mig...
Svar
18
· Visningar
2 437
Senast: ztsu
·
Kropp & Själ För ca 1,5 sen blev min pojkvän dålig i magen. Det började med magsmärtor och övergick till diarré a la vatten. Det blev värre och han...
2
Svar
22
· Visningar
7 143
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ En kollega till mig har problem. Han stod och höll i sig i bussen när föraren tvärnitade. Det gick inte fort, men han slet till något i...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Som om inte listan med diagnoser vore tillräckligt lång redan så fick jag diagnosen gastropares häromdagen. Det förklarar ju varför jag...
Svar
5
· Visningar
4 036
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag vill springa vårruset och tycker att det hade varit skitkul med ett lag. Är det några som är sugna? :)
Svar
0
· Visningar
592
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag hade tänkt tona håret idag men så blev det en lite oplanerad tripp till tatueraren igår. Man avråder ju från att färga, men hur är...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Brukar såhär fram på våren och egentligen mer eller mindre under hela sommaren få lite nasty eksem under fötterna, och ibland i...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: ameo
·
  • Låst
Kropp & Själ Träning, kosthållning, pepp och råd - dags för årets femte tråd! Välkomna såväl gamla rävar som nya förmågor!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
87 825
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns flera här inne med olika erfarenheter av koncentrationsproblem och jag skulle uppskatta lite tips. Jag har genom...
Svar
0
· Visningar
724
Senast: Kofunda
·
Kropp & Själ På långfredagen ramlade jag ihop på höloftet när jag trampade snett. Rejäl smärta direkt, men kunde till sist häva mig upp. Foten blev...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Har ofta ont i ländryggen och undrar ifall det är någon som har några bra tips på saker man kan göra själv för att underlätta? Det...
2
Svar
23
· Visningar
3 776
Senast: Asa_S
·
Kropp & Själ Jag är glasögonorm men använder linser när jag sportar eller känner för lite omväxling, och har kört på med de linserna jag fick från...
Svar
6
· Visningar
1 080
Kropp & Själ Jag tog min sista tablett venlafaxin krk i söndags och mår nu apa. Yrsel, brainzapps, illamående, överkänslighet mot ljud och ljus...
Svar
7
· Visningar
3 164
Senast: alfahona
·
Kropp & Själ Vad kan det bero på? Det är 54 dagar sen jag hade mens o eftersom jag är steriliserad är jag inte gravid. Den brukar komma regelbundet...
Svar
3
· Visningar
1 858
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Var hos tandläkaren igår. Fjärde besöket med en krånglande och numera rotfylld tand. Tanken var att jag den här gången skulle få en...
2
Svar
20
· Visningar
3 929
Senast: Elinoor
·
Kropp & Själ Hur länge har de flesta vårdcentralerna öppet? Är det bara kl 8-17 som gäller på de flesta ställena? Sedan en månad tillbaka får jag...
Svar
9
· Visningar
828
Kropp & Själ Hur lång läkningstid? Gör det ont? Är det bökigt att hålla rent under läkningen? Kostnad? Övriga för/nackdelar? Jag har...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Delfinarie
·
Kropp & Själ Tänkte prova något LCHF-liknande och behöver lite starthjälp. Kokosfett verkar många äta, var får man tag på det? Det enda kokosfett jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 350
Senast: Sol
·
Kropp & Själ De senaste 3 veckorna har jag max kunnat sova 2-2,5 h i sträck. Ibland kan jag då vara vaken 1-3 h och sova yttligare 2-2,5 h. Men...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 425
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp