Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Om man först skriver sina memoarer... och sen inte kan minnas något inför konstitutionsutskottet, är inte det svenskt rekord i dålig...
Svar
16
· Visningar
1 228
Senast: golit
·
Kropp & Själ Igår mådde jag lite illa på morgonen gick sen över. Men sen på eftermiddagen började jag må riktigt dåligt. Vart väldigt illamående...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: Bubble
·
Kropp & Själ Jag har precis bokat en tid hos frisören om bara några veckor och har redan panik! Hur ska jag klippa mig? :o Googlar som en galning...
2
Svar
32
· Visningar
16 795
Senast: elfi
·
Kropp & Själ Inspirerad av en annan tråd här. Hur länge och hur ofta har ni vita veckor? Eller kör ni lördagsgodisvarianten ;)?
2 3
Svar
57
· Visningar
5 683
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Fick en fin present igar kvall vid tiotiden; fyra boxar sushi! Lyckades bara ata tva.... Kan jag ata de andra tva till lunch nu tror ni...
Svar
9
· Visningar
18 123
Senast: Fossing
·
Kropp & Själ Jag är en drygt 20-årig tjej som inte har speciellt många vänner och inte så mycket fritidsintressen. Funderar därför på om jag kan...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: Vira
·
Kropp & Själ Jag vaknar ofta mitt i natten av att jag drömmer konstigt, kallsvettas, skakar och mår extremt illa. Det slutar oftast med att jag...
Svar
5
· Visningar
9 090
Senast: Thera
·
Kropp & Själ På mitt jobb går och står jag mycket. Jag är överviktig, har ont i knäna och tampas med ryggont. Att gå ned i vikt och träna är alltid...
Svar
12
· Visningar
6 863
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Igår när jag var lite full sådär så råkade jag av någon skum anledning sätta mig på min fot, så den knakade till. Det gjorde förjävla...
Svar
13
· Visningar
15 530
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Har rejäl hårväxt i ansiktet. Svarta hår på hela hakan, bredvid munnen, ner på halsen och upp mot öronen. Lider av det. Någon som har...
2
Svar
36
· Visningar
6 323
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha lite tips på åksjukepiller/tabletter/tuggummi, vad det nu kan vara. Vad har ni provat som funkade?
Svar
13
· Visningar
7 918
Senast: JeayL
·
Kropp & Själ Hur många km går ni på 10 000 steg? Jag har inte haft stegräknare på länge så kollar inte sånt längre men folk säger ju att man ska gå...
Svar
11
· Visningar
61 011
Senast: Tjôta
·
Kropp & Själ Försök orka igenom texten för jag behöver hjälp! :) För att försöka göra en väldigt lång historia kort så har jag en vän eller numera...
2
Svar
24
· Visningar
2 336
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Har hört att man kan färga och klippa sig till en pilligare peng hos frisörstudenter men vart hittar man dem? Någon som vet eller har...
Svar
1
· Visningar
491
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Jag ska inom några veckor gå på en begravning för en avliden släkting. I och med det inser jag plötsligt att jag inte har några kläder...
Svar
17
· Visningar
6 619
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om läkare just nu.. Har haft 4 olika från 4/4 och de verkar kolla saker som inte ens är fel med...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ Ni som vet vem jag är kan sluta skratta tack. Jag vaknade imorse med ett sugmärke :D. Det möjligtvis enda problemet är att.. det inte...
2
Svar
20
· Visningar
4 718
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Har under några veckor ätit LCHF-kost. Tanken är att jag ska gå ner i vikt och har därför börjat räkna kalorier. Enligt mitt program ska...
Svar
6
· Visningar
1 647
Kropp & Själ Jag ramlade och slog i ett finger som gick ur led. Det ar nu tre veckor sedan och ar fortfarande jatte svullet och jag kan inte boja det...
Svar
12
· Visningar
10 849
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Har läst på jag vet inte hur många träningssidor och bloggar men jag blir inte klok på hur det hänger ihop... Jag vill alltså bli av med...
2
Svar
31
· Visningar
2 773
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp