Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ varning för meningslös gnälltråd :o (har tydligen inga stora problem här i livet som är så störd av detta) Fått kraftig...
Svar
8
· Visningar
1 429
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ FAN inte nu igen! Jag orkar inte med detta. I fredags åkte min pojkväns brorsa ut på landet med deras faster + familj. Igår fick vi...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 586
Senast: honung
·
Kropp & Själ Imorgon kommer det en biståndshandläggare från kommunen hem till mig för att bedöma mitt behov av boendestöd som jag har ansökt om. Just...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 023
Senast: Lona
·
Kropp & Själ Hej! Jag fyller snart 20 år och har i princip alltid haft pojkvän under min tonårs tid. Sedan jag var 14 år iallafall så har jag alltid...
Svar
1
· Visningar
707
Kropp & Själ Det är lite mer än ett år sedan jag började söka för depression, men så hade jag börjat med körkortet och vågade inte börja ta...
2
Svar
23
· Visningar
2 558
Kropp & Själ Igårkväll var jag hos läkaren och tog en FSME-Immun-spruta. Har aldrig tidigare vaccinerat mig mot det men eftersom jag bor i ett land...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: Agapi
·
Kropp & Själ Apropå alla trådar om mat och val. Hur ser ditt hushålls matkostnad ut per månad? Hur många är ni och tänker ni på hur mycket maten...
2
Svar
37
· Visningar
4 608
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Hej tränings-vänner! För två år sedan handlade allt om att bara komma igång för mig. Citatet "Just do it" satte sig i mitt huvud. Kom...
2
Svar
25
· Visningar
2 135
Senast: vackerdag
·
Kropp & Själ Är det någon här som har reumatisk värk? Hur klarar ni av hästarna, ridningen och stallivet? Läkarna är relativt säkra på att jag har...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Vira
·
Kropp & Själ Funderar på att övergå till ekologiska hårvårdsprodukter och undrar om någon har testat något schampo och balsam som ni varit supernöjda...
Svar
11
· Visningar
2 734
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Nu menar jag inte testament utan mer om anhöriga har hum om hur du ser på begravning osv? Eller har ni några speciella önskemål övht...
2
Svar
34
· Visningar
2 085
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Jaha, det var ju inte så lätt som man trodde. Menar nu inte privata psykologer/terapi utan kostnadsfritt, för vem som helst. Krävs tex...
Svar
9
· Visningar
917
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Ngn som använder? Hur har den fungerat för er? Har ni märkt några positiva effekter? Har precis skaffat en och är lite nyfiken på om man...
2
Svar
32
· Visningar
4 736
Senast: miniea
·
Kropp & Själ Min senaste idol som förenar allt vackert i en enda person. Conchita Wurst Bort med könsgränserna Hurra! Vilka andra exempel på detta...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
12 931
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ När ska livet bara få vara bra? Jag har en (flera) jobbiga sjukdomar som fan aldrig blir bra. Får mängder med mediciner och åker på...
Svar
18
· Visningar
1 352
Kropp & Själ Jag vill ha tips på bästa sättet att dra åt midjan "a la timglasfigur"! Det jag hittat hittills är antingen typ lindex magstrumpa som...
2
Svar
20
· Visningar
4 618
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag är inte så insatt i detta och har nu en fundering kring sjuklön. Jag var sjukskriven i lite över 14 dagar. Efter det var jag på...
Svar
2
· Visningar
919
Kropp & Själ Jag försöker lära mig att acceptera att det är en sjukdom och inget jag har valt eller "rår för" själv, och att det inte är något att...
Svar
17
· Visningar
1 210
Senast: virra
·
Kropp & Själ Har jätteproblem med en visdomstand som jag fått inflammation i. Ska till tandläkaren imorgon (var där förra veckan då jag fick...
2
Svar
20
· Visningar
9 225
Senast: vicky417
·
Kropp & Själ Jag sitter här och gråter för jag har precis sett en helt fantastisk föreläsning som satte sig rakt i hjärtat! Och jag bara måste dela...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp