Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Snabba, lugnande svar hitåt, tack! Var hos en kompis för en vecka sedan, träffade även hens partner. Dagen efter (alltså i måndags)...
Svar
2
· Visningar
795
Kropp & Själ Jag har tyvärr gått upp ca 25 kg på 2 år och klarar inte psykiskt att börja gå ner än. Men vad 17 har man på sig när man ser ut som den...
2
Svar
23
· Visningar
9 193
Senast: _husmusen_
·
Kropp & Själ Sitter ute på trappan efter att blivit kokt i sovrummet, sol ligger på andra våningen under plåttak. Sovit i två timmar när jag vaknade...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Alltså nu kommer det låta desperat MEN.. Jag var på kryssning med Birkabåten i fredags. Träffade på världens mysigaste pojke som jag...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
20 818
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Jag satte in en hormonspiral i januari. Tänkte att det skulle vara skönt att slippa ha mens och lite sånt (i preventivt syfte också...
Svar
7
· Visningar
7 873
Kropp & Själ slutar man bita på naglarna? Det är äckligt, ohygieniskt och ser hemskt ovårdat ut. Samtliga av mina naglar är sisådär 4 mm långa...
Svar
17
· Visningar
1 539
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Senaste nätterna har jag vaknat med så sjukt ont i ryggen att jag knappt kan andas! Muskelvärk, inte i själva ryggen. Inte ryggskott...
Svar
2
· Visningar
1 606
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Hej! Jag är under utredning hos läkare så jag går väl händelserna lite i förväg men jag är lite nyfiken på om det är någon här som har...
Svar
6
· Visningar
3 713
Senast: soffa
·
Kropp & Själ Att ha hjärnan på sin sida vid träning verkar ibland vara hur svårt som helst! Hur gör ni för att peppa er själva till att fortsätta när...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: dotzie
·
Kropp & Själ Hej är rädd att jag kommer att förlora min mamma hon är stressad har just kommit hem från sjukhuset kom hem i går hon har legat där...
Svar
17
· Visningar
1 166
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Då jag märkt att definitionen på att äta bra kan variera en hel del så blir jag lite nyfiken på hur ni definierar att äta nyttigt eller...
Svar
10
· Visningar
1 734
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Jag är egentligen ungdom, men tror att jag kan få lite bättre svar på mina frågor här, så jag hoppas att det är okej att jag lägger...
Svar
12
· Visningar
2 394
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Finns det någon fysiologisk förklaring som visar att kissnödigheten minskar om man dansar runt lite när man är kissnödig? Eller är det...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 721
Senast: SiZo
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej! Jag är en överviktig tjej som gått upp i vikt senaste åren pga. vissa omständigheter, och nu vill jag gå ner till min normalvikt...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Buke när det är som bäst! Jag tar gärna emot era kommentarer på denna. För en vecka sen var jag och åkte skidor, dock detta åk var på...
Svar
5
· Visningar
654
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ :D:p Undrar vem som muttrar något ohörbart fult över rubriken! :p Min mage värker och trilskas och jag anar att jag dragit magkatarr på...
Svar
12
· Visningar
2 984
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Den senaste veckan har det kliat något så monstruöst på mina händer O_o Mest på ovansidan av fingrarna och över knogarna. Låter som...
Svar
5
· Visningar
3 074
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag ska snart göra en koloskopi och är livrädd. Jag behöver hjälp med hur jag ska ta mig igenom detta på bästa möjliga sätt.. Grejen är...
Svar
14
· Visningar
4 857
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Trampade snett ytterst lite förut idag och har jäkulens ont i foten nu. (Har ont i samma fot efter att ha sprungit för två somrar sen...
Svar
0
· Visningar
560
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Eller ja, vad håller huden kring mitt öga på med? Jag fick i ca februari/mars en röd prick på ögonlocket. Trodde det var en vagel och...
Svar
15
· Visningar
18 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp