Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Står på branten för en mental kollaps och skulle behöva råd. Jag är inne i en väldigt manisk fas just nu. Hjärnan går på högvarv. Jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 097
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 283
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hej Buke! Har ni tips på några bra håroljor som håller håret mjukt och fint? Jag har blont, fint hår så de får inte vara nedtyngande...
Svar
8
· Visningar
906
Kropp & Själ genpoolen funderar över Berlin. Han som skriver golits inlägg tycker att det är rätt trevligt att äpplet fallit åt det konstnärliga...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: golit
·
Kropp & Själ Jag är 44 år och bara väntar på att klimakteriet ska sätta igång (mamma fick den vid tidig ålder). Ni med erfarenhet, hur märkte ni att...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Valde kvällen till ära att sova utan "hjälpmedel" bara för att orka ta mig upp i morgon utan att känna mig som om jag vore släpad bakom...
2
Svar
24
· Visningar
2 584
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Hej Buke. Jag har lurkat runt här sedan typ stallet-tiden, men aldrig haft någon aktiv användare. Jag vet att Buke är fullt av...
Svar
19
· Visningar
4 311
Senast: MM
·
Kropp & Själ En grekisk vän har haft ont i armen länge och häromdagen kunde hon inte lyfta den. Efter läkarbesök berättade hon att läkaren sagt att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 469
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Trodde aldrig jag skulle skapa ett anonymt nick, men detta blev för jobbigt att vara öppen med. Förra sommaren låg min dotter 2ggr på...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 594
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Hallihallå alla kloka bukefalister! Jag har ett problem som jag tänkte ventilera med er. Det är så att jag har vad jag skulle benämna...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Buke, nu behöver jag er hjälp. Har mått dåligt länge av olika anledningar och nu känner jag verkligen att jag orkar inte längre...
2
Svar
32
· Visningar
2 142
Senast: Squie
·
Kropp & Själ God middag buke! Vi hoppar rätt in i frågan, jag har sen två veckor tillbaka haft kraftig halsont, frossa, feber som kom och gick och...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: sicx
·
Kropp & Själ Några här inne som är köpberoende eller varit det? Hur botas det?
Svar
0
· Visningar
493
Senast: Pigalle
·
Kropp & Själ Nu vill jag ha input om träningsappar till mobilen. Som den snålänning jag är :p syftar jag främst på gratisappar, men många betal-appar...
Svar
17
· Visningar
1 386
Kropp & Själ Hur identifierar du dig själv? Finns det ett ord eller en beskrivning, eller identifierar du dig t o m kanske med något / någon? Mycket...
2
Svar
27
· Visningar
1 609
Kropp & Själ Jag har blivit slak i värmen och orkar inte riktigt laga mat. Aptiten är också lägre än normalt men hungrig är jag så jag måste ju äta...
2
Svar
22
· Visningar
2 089
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Har insett nu när värmen kom hur dåligt jag dricker. Får i mig max en liter vatten om dagen. På senaste har jag inte varit sugen på...
Svar
14
· Visningar
823
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Nån här som gjort sån? Mest intresserad av eyeliner och ögonbryn. Blev det bra? Gjorde det ont? Hur länge höll det? Hur ljusa...
Svar
6
· Visningar
1 186
Senast: kompis87
·
Kropp & Själ Sitter ute på trappan efter att blivit kokt i sovrummet, sol ligger på andra våningen under plåttak. Sovit i två timmar när jag vaknade...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Har haft problem7-8 ggr men höger fot .Första gången fick jag kortison och blev bra fort men så fort jag över anstänger foten så...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: skerper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp