Vem är du?

Rebell tycker jag är ett passande ord.

"En rebell kan dock också vara en helt vanlig person, som inte försöker följa vad som är standard i dagens samhälle." Från Wikipedia.

Sedan är jag nog lite som Rialavargens barn (?) att jag är jag liksom. En unik individ som ingen annan.
 
intressant att de flesta som svarat identifierar sig genom sitt beteende, eller hur en kan tänkas uppfattas i sammanhang med andra.
finns det andra saker en kan främst identifiera sig med?

Jag identifierar mig mycket med mitt yrke, så stadsboende, djurälskande samhällsvetenskaplig forskare säger ganska mycket om mig. Eller lite Mumintrollet och lite snusmumriken, om man ska prata i mumindalstermer.
 
Hm, mitt motto är "Erfarenheten gör Människan". Vilket beskriver väl mig lite som någon som försöker lära sig av sina erfarenheter.
Annars är jag väl en lite tråkig och trevlig tjej med lite inslag av neonfärger :p
 
Ett barn av 80-talet tänker jag på mig själv som. Är alltså född på 70 talet men på 80 talet växte jag upp bland neonfärgade kläder och krusat hår ;)

Men ibland tänker jag på mig själv som något annat, det skiftar lite.
 

Liknande trådar

Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: MiaMia
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 429
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp