Ångest delux

Det beror på hur du vrider hakan/huvudet när du kräks. Spyr du mer framåt än neråt får du inget i näsan och då smakar det heller inte så illa :p

+ vad @em-pirre sade, har man kontroll över kräkandet så underlättar det!
Jag hänger över toastolen och håller håret i ena handen, då gör jag fel med andra ord! :D
 
Fria till vad? :eek: :D När jag mår illa och vill kräkas, som vid migrän t.ex. så håller jag håret med ena handen och fingrarna i halsen med andra :D

Jag ska komma i håg att ha tofs till nästa gång jag spyr! :up:
Man måste ju ha ena handen på toalettstolen så att man får rätt vinkel :D
 
Man måste ju ha ena handen på toalettstolen så att man får rätt vinkel :D
Ja, ena handen på stolen och andra som håller håret, men vad ska man göra av andra handen om man har tofs? Jag har badkaret inte en halvmeter ifrån så jag håller där också när jag försöker lugna magen igen men inte vågar gå riktigt än liksom! Man måste hålla i sig ibland så man inte svimmar och slår nyllet blodigt ovanpå allt! :D
 
Fria till vad? :eek: :D När jag mår illa och vill kräkas, som vid migrän t.ex. så håller jag håret med ena handen och fingrarna i halsen med andra :D

Jag ska komma i håg att ha tofs till nästa gång jag spyr! :up:

Händerna har man på knäna som stöd när man står vikt framåt ju ;)

Jag går helst ut när jag ska kräkas. Kräks jag i en toalett blir det nästan en kedjereaktion och tillslut har man inget kvar. Utomhus så kräks jag det jag ska och så är det bra sen.

Jag är också en "migränkräkare" som tycker det är helt underbart med lindringen efter (inte under, då exploderar ju huvudet). Har därför inga problem med att kräkas när jag tror att jag kommer må bättre av det. Åksjuka, för mycket mat eller alkohol osv...

Har faktiskt en liten blå hink under sängen då trappen i huset är totalt livsfarlig om man måste skynda sig :D Kallar den för min migränhink. Har nog bara behövt använda den en eller två gånger men jag lever ju än så bara att jag har den har nog en lugnande effekt så man inte ramlar.

Inte ovanligt att jag vandrar i cirklar i köket, med den lilla hinken tryckt mot bröstet när jag har migrän. Om det inte syntes att man hade så förbannat jävla ont så skulle det nog se komiskt ut.
 
Nej, självklart har jag inte det. Det var det som var så pinsamt. Jag fattar inte varifrån jag fick det :banghead:

Jag gjorde så en gång när jag skulle ta blodprover. Började skämta (ytterst otydligt) om att jag är heroinist. Skrattade lite nervöst när reaktion uteblev. Skrattade ännu mer nervöst när sköterskan var tyst i 5 minuter. Så gött att vara socialt kompetent :up::up:
 
Jag gjorde så en gång när jag skulle ta blodprover. Började skämta (ytterst otydligt) om att jag är heroinist. Skrattade lite nervöst när reaktion uteblev. Skrattade ännu mer nervöst när sköterskan var tyst i 5 minuter. Så gött att vara socialt kompetent :up::up:

Eller hur :rofl:

PS: Skämta INTE om bomber när du passerar säkerhetskontrollen på en flygplats!:eek:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 894
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Åh, svärfar har troligtvis åkt på magsjuka. Han mådde bra på förmiddagen och har varit ute och jobbat hela dagen. När han kom in så...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 648
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Min 28-årsdag närmar sig och med den kommer också ångesten. Har varit rätt stabil sedan januari tack vare antidepp och terapi, men nu...
Svar
14
· Visningar
2 500
Senast: Unit
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 317

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp