Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, varför? Oftast kan jag hindra mig själv innan jag äter upp hela burken för "den som spar han har",men när det kommer till denna...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 623
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Jag har alltid lagt mig sent men aldrig haft problem att somna förrän den här sommaren. Jag har alltid haft varma fötter nattetid men nu...
Svar
14
· Visningar
48 859
Senast: honung
·
Kropp & Själ Har usel hållning och tycker själv att jag försöker ha koll på den varje vaken minut, men som med alla dåliga vanor faller man tillbaka...
Svar
6
· Visningar
1 615
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Min make snarkar, jättemycket. .. Båda hans föräldrar gör/gjorde det också, så det går väl i arv på nåt sätt. Problemet - mest för mig -...
Svar
17
· Visningar
3 482
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Första gången var förra hösten. Då var jag mycket ytkänslig på huden från ryggraden ut en bit på vänstra armen. Kunde inte snudda...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Kan du ge dig själv det berömtet du förtjänar? Själv är jag fantastisk. Och så känner jag mig. Jag lever livet jag vill leva och...
2
Svar
26
· Visningar
1 869
Senast: Duplo
·
Kropp & Själ Behöver skriva av mig.... Jag undrar om jag någonsin kommer att hitta rätt. Jag känner mig oftast misslyckad o vilse - det är väldigt få...
2
Svar
25
· Visningar
3 273
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Liksom P1 har förstås bukefalos sitt sommar och sina sommarpratare. Som vanligt är det bukemaffian som utser årets skribenter. Har du...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: golit
·
Kropp & Själ Ni som har jobb, familj och häst eller bara något av detta: hur hinner ni träna? Hur orkar ni? Har en bakgrund då jag under många år...
2
Svar
21
· Visningar
2 220
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Finns det ingen sida man kan mata in sina mått och så säger den vilken kroppstyp man är? Jag tycker inte att jag passar in i någon av...
Svar
19
· Visningar
2 902
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Ni som har testat, hur har ni gjort det och fick ni det resultat ni ville? Jag är ute efter att få riktigt kritvita tänder, men vet...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag kommer att åka minst 200 mil i bil i veckan. Och de senaste veckorna har jag haft väldigt ont i ryggen. Det är spänningar, så ingen...
2
Svar
20
· Visningar
4 798
Senast: zalleg
·
Kropp & Själ Jag funderar lite på att kanske köpa mig en crosstrainer - begagnad då. Men som vanligt så vet man ju inget om såna, så... Att man får...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 513
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har i några månader nu haft väldigt ont i huvudet. Det kommer i perioder och jag är väl inne på den tredje perioden nu...
Svar
6
· Visningar
715
Kropp & Själ Jag har i större delen av mitt liv känt mig kluven mellan de olika "personligheter" som finns i mig, eller intressen/livsmål/vad man nu...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Cydonia
·
Kropp & Själ Finns det några doftkunniga här som skulle kunna komma med lite förslag? Jag är på jakt efter någon ny parfym att variera med, stått på...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Blev stucken av en geting på högra bröstet typ förra veckan. Tog två allergitabletter och så var det inget mer än lite kligt. Nu i morse...
Svar
10
· Visningar
4 119
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Min kompis har en pappa som fått prostatacancer och nu får hon ta hela hans börda själv på sina axlar. Förra veckan hade hon fått...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jimmey Aakesson höll visst tal igen och ville stoppa islamiseringen, hen hade visserligen inga exempel på denna islamisering, men likväl...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: golit
·
Kropp & Själ För sisådär femton år sedan registrerades användarnamnet Dentaku här - valet var självklart eftersom jag redan använde det i chatter och...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp