crosstrainer

Sv: crosstrainer

+ kl
Det bästa är väl en maskin med inställningsbar steglängd. Det kan man göra på matrixmaskiner, men det är i regel väldigt dyra maskiner och ofta säljs de bara till företag som gym. Men kan man hitta sån begagnad billigt så har man fyndat och har en garanterat bra maskin.
 
Sv: crosstrainer

jag är tacksam för all input!
Just nu är det tyvärr så att det är plånbokens innehåll som styr valet, så även om jag skulle vilja lägga flera tusen så kommer det inte bli så.

Har hittat en annons på en Centurion till bra pris. Någon som har nåt att säga om denna modell?
 
Puttar upp en gammal tråd, då jag är på jakt efter en crosstrainer och är vilse i djungeln....
Tränar på gym och använder deras 2ggr/vecka, men skulle vilja köra lite mer hemma!
 
då kan jag ju uppdatera med att det hela slutade med att jag bytte till mig en ProShape som en kompis hade stående på logen...
Huruvida den är bra eller inte kan jag inte svara på egentligen, men den fungerar för mitt behov i alla fall.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
774
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 891
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp