Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har ett problem. Jag kan helt plötsligt inte ansluta till servern med min ftp. Jag använder dreamweavers ftp, och när jag ska ansluta så...
IT & mobiler
Om jag vill länka från en sida uppbyggd med ramar till en annan ramupsättning, vilket target ska jag ha då? Jag vill inte att länken ska...
IT & mobiler
Har genom vissa trådar sett att en del här har problem med vissa sajter och antar då att de precis som min man hemma kör Linux istället...
IT & mobiler
De senaste dagarna har det börjat välla in konstiga mail med maskar i. Mitt virusprogram varnar och tar bort alla maskangripna filer som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.