Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

N
IT & mobiler Vad behöver jag & vart får jag tag i codex så att jag kan spela upp en ace film i mediaspelaren?
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Finns det någon kod för att ha en bild, tabell eller vad som helst centrerad i höjdled? I bredd vet jag ju, men hittar inte någon som...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: psychogrrl
·
A
IT & mobiler när jag går in på fotoprogrammet för att ta kort så svarar inte kameran och programmet hänger upp sig och när jag ska ha...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: Anna
·
D
IT & mobiler vad är fel? När jag vill spela upp en låt på kazaa klickar jag på den som vanligt men det börjar aldrig spela? Nån som har det lika som...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: DalaTös
·
S
IT & mobiler nån som har det? nån som kan hjälpa mig? En kompis tipsade mig om att ladda ner det, så vips så gjorde jag det. Meeeen.. Går inte att...
Svar
6
· Visningar
919
·
M
IT & mobiler Vad tycker ni om att använda Frames på hemsidor? Är det många som faktiskt inte kan gå in på en hemsida med frames?
2
Svar
29
· Visningar
2 402
Senast: spoff
·
IT & mobiler För några veckor sedan gjorde jag det oförlåtliga och otroligt korkade misstaget att ladda ner ett gratisprogram från nätet... :mad: Nu...
Svar
4
· Visningar
809
L
IT & mobiler Hur sparar man bilderna på hårddisken?? :crazy: Totalt dator-okunniga Lilltufsan har nu klarat av att installera mjukvaran till...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Lilltufsan
·
S
IT & mobiler Laddade hem smart ftp och installerade det och allt gick bra, men nu får jag inte upp programmet. Eller rättare sagt jag hittar...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Spider84
·
IT & mobiler jag tänkte göra ett galleri på hemsidan och skulle behöva lite hjälp med en sak när man ser en översikt av alla bilder så ser man dem i...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: cili
·
G
IT & mobiler Vilka program kan användas när man laddar ner musik? (Vad jag vet är själva nedladdningen än så länge laglig i Sverige?) Jag har förut...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: skimmer
·
A
IT & mobiler Hur gör man när man vill ta bort de sidor man varit på internet?? Hittar inte ordet på vad det heter... Då går väl datorn snabbare efter...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: adore
·
IT & mobiler det verkar som mer eller mindre alla har fått det här viruset i sin dator...Ni som har hotmail! det händer ingenting på två veckor...
Svar
6
· Visningar
1 445
·
S
IT & mobiler Var hittar man en bra Webcamera för under 600kr? (Ok, 700 KAN gå) Och av dom på datorbutiken, (http://www.datorbutiken.com) vilken är...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: starcraft
·
T
IT & mobiler Om man har skickat ett mail och får ett tillbaka där det står såhär: "This is an automatically generated Delivery Status Notification...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Throlla
·
M
IT & mobiler Var inne på gratishemsida.se och kollade men de hade tydligen tagit bort där m,an kunde hitta en hemsida liknande Geocities och vidare...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: millansnillan
·
IT & mobiler Min sida har blivit galen.. Kika in på: Här är det problem.. Funkar det inte, så ta bort http:// Jag har kört fast. Vet inte vad som...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: moli
·
P
IT & mobiler \"Ta bort http://\" Är det fler än jag som märkt att man kan trycka till vänster om bildadressen (när d står att d ej fungerar) och dra...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Zaga
·
M
IT & mobiler till sidan där man fick hjälp om hemsidan och Photoshop?
Svar
2
· Visningar
662
Senast: millansnillan
·
F
IT & mobiler Jag letar efter en bra och gratis gästbok som jag kan ha till min hemsida. Någon som har tips eller kan rekommendera någon bra...
Svar
13
· Visningar
1 523
Senast: chakira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama