Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler hittade denna här. Tycker det värkar vara en bra kamera för det priset, är det någon som känner till något om den? Är den bra/dålg...
Svar
5
· Visningar
1 007
Senast: ScissorHands
·
N
IT & mobiler Jag har flera snygga bilder till mina annonser men de är förstora. Hur gör jag för att minska från 112 kB till "laglig" storlek för...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Nobbeled
·
M
IT & mobiler Köpte ny dator i helgen och då medföljde windows xp. Har tidigare haft windows 98 och är lite ny på detta operativsystem. Min stora...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: tifo
·
H
IT & mobiler Kan man spara/kopiera dom bilderna som finns på den sidan? Jag kan inte öpnna dom i större fönster heller.. Någon som vet om man kan...
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: Vicku
·
P
IT & mobiler Någon mer som har sån? Jag har precis fått en sån på jobbet och ska prova i ett par veckor. Undrar bara om ni också haft problem med...
Svar
7
· Visningar
1 163
Senast: potion
·
IT & mobiler Jag kommer inte in på en sida som jag måste in på :crazy: På en annan dator här i huset går det och för andra går det,men inte på min...
Svar
14
· Visningar
1 650
Senast: MsSleepalot
·
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Jag har gjort en liten hemsida som jag har grundat till stora delar på css istället för att använda mig av tex tabeller för att göra...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: elbereth
·
K
IT & mobiler Jag blir galen... :cry: :cry: Ska det vara så svårt. Måste man gå datakurs för att få sig en lite hemsida? Finns det ingen...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: loveponies
·
L
IT & mobiler går det att göra en hemsida i powerpoint? :confused:
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Anna
·
B
IT & mobiler Vad är koden för att få en härgad "hiss" (vad heter det...scroller? :crazy:) och var ska den ligga?
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Little_Chance
·
A
IT & mobiler datorn \"orkar inte\" spela dvd Har DVD-spelare i min dator, och har nyss installerat DVD-program, ASUSDVD. Problemet är att när jag...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: aniara_lenson
·
S
IT & mobiler jag är ny här....hur fixar man in en bild????? :confused:
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Dainty
·
IT & mobiler Varje gång jag kommer in på en hemsida med musik som spelar i bakgrunden "hänger sig" min dator. Är det någon som vet varför och vad kan...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Millz
·
S
IT & mobiler jag har letat som en galning efter sidor/program på internet som man kan ladda hem filmer via. det enda jag hittat är kazaa, men det tar...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Är det någon här som kan hjälpa mig med att lägga upp en riktig mailinglista?? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: cissiny
·
D
IT & mobiler Någon som kan tipsa om bra antivirusprogram som är gratis och som en helt kunskapsbefriad datoranvändare kan ladda hem? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: cissiny
·
U
IT & mobiler Jag förstår inte!!! Vad betyder de?
Svar
1
· Visningar
701
Senast: gern
·
IT & mobiler Hur gör man sidnumrering 1(8) 2(8) osv i word? Jag lyckas bara få samma på alla sidor, t ex om jag är på sida 1 och skriver 1(8) står...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: gern
·
IT & mobiler Är det samma sak som utforskaren?
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Bubben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp