Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Min webläsare (Internet Explorer) visar inte statusfältet när jag öppnar ett nytt fönster. Jag måste gå in i Visa-menyn varje gång. Inte...
IT & mobiler
Nån som känner till ett bra webhotell? Alltså plats där man kan skapa en egen hemsida? Den ska vara gratis... Jag tycker passagen verkar...
IT & mobiler
Finns det någon som kan hjälpa mig? Försöker lägga upp en meny gjort i AllWebMenus på min sida. Tänkte att jag skulle kunna lägga menyn...
IT & mobiler
När jag är inne på vissa sidor tex när jag ska titta på propositioner på nätet så kommer filen upp i exel och inte i word. Vet någon hur...
IT & mobiler
igår skrev jag en tråd och frågade hur man fick upp bilderna i ett nytt, storleksanpassat fönster. jag hittade sedan ett javascript för...
IT & mobiler
Jag har en gammel dator pentium 2 med w95 i. Nu funderar jag på å skaffa ADSL eftesom internet är så himla segt. Men alla säger att det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.