Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
IT & mobiler Hej! Jag har ett irriterande problem med min dator.. jag kan inte stänga av den! :confused: :confused: Efter bara en liten stund...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: psychogrrl
·
G
IT & mobiler Min webläsare (Internet Explorer) visar inte statusfältet när jag öppnar ett nytt fönster. Jag måste gå in i Visa-menyn varje gång. Inte...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Cheeserica
·
L
IT & mobiler ngn som är duktigt på Visual Basic? Har fastnat!!! :( Min imgaelist vill inte funka och jag fattar inte vad jag skrivit fel... Har...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: lva
·
IT & mobiler Någon som vet om någon sida med menyer i javascript?
Svar
3
· Visningar
857
IT & mobiler Jag har problem med att min skärmupplösning ibland ändrar tillbaka till 800x600 från 1024x768. Detta händer oftast (men inte jämt) när...
Svar
15
· Visningar
2 305
Senast: Pazuzu
·
S
IT & mobiler Har bara ett litet problem som ni säkerligen kan lösa hur lätt som helst. ;) Jag använder koden: <style type="text/css"> A:link{...
Svar
16
· Visningar
1 237
Senast: jennyhd
·
L
  • Låst
IT & mobiler på nätet, var kan man göra det? nån bra sida ni vet?
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Vicku
·
F
IT & mobiler jag ska till göteborg nästa helg, och planerar då att köpa en webcam. Jag har inte råd med nån vidare dyr, så jag behöver lite tips på...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Fjomp
·
IT & mobiler Vilka ställen på internet kan man lägga ut videosnuttar på?
Svar
4
· Visningar
742
Senast: Lollan
·
B
IT & mobiler Nån som känner till ett bra webhotell? Alltså plats där man kan skapa en egen hemsida? Den ska vara gratis... Jag tycker passagen verkar...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: B1an
·
IT & mobiler Jag undrar om man kan kopiera över texten som finns i en pdf-fil till tex ett worddokument? //a
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: chakira
·
M
IT & mobiler Finns det någon som kan hjälpa mig? Försöker lägga upp en meny gjort i AllWebMenus på min sida. Tänkte att jag skulle kunna lägga menyn...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: MaLu
·
C
IT & mobiler Jag har med hjälp av "the Ripe Who is database" lyckats klura ut vilken operatör en person har, men finns det något sätt att kolla upp...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: Bubben
·
M
IT & mobiler När jag är inne på vissa sidor tex när jag ska titta på propositioner på nätet så kommer filen upp i exel och inte i word. Vet någon hur...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: aniara_lenson
·
P
IT & mobiler Hur gör man när man vill dela med sig av sina foton som man har på ett "Yahoo photos" account? :confused: Om jag tex vill posta bilder...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: lianda
·
IT & mobiler igår skrev jag en tråd och frågade hur man fick upp bilderna i ett nytt, storleksanpassat fönster. jag hittade sedan ett javascript för...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: cili
·
C
IT & mobiler När man skickar mail, så vill man ibland veta att det gått fram och jag har ju själv fått mail som man ska "kvittera". Är detta någon...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: jennyhd
·
D
IT & mobiler Nu kommer det upp 'failed' alla låtar jag fröösker ladda hem...varför??
Svar
3
· Visningar
687
IT & mobiler ...vad finns det att välja på ? Gärna ett som är gratis. någon som har ??
Svar
3
· Visningar
735
Senast: Dasjenka
·
B
IT & mobiler Jag har en gammel dator pentium 2 med w95 i. Nu funderar jag på å skaffa ADSL eftesom internet är så himla segt. Men alla säger att det...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: the_rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama