Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur gör man om man bara vill dela kolumnerna i en del av en spalt i excel?? Håller på att bli fullkomligt galen... :( För visst går...
Svar
4
· Visningar
3 323
IT & mobiler Och jag är såå stolt. Hade det väldigt svårt att välja. Först ville jag ha en större kamera som kändes. Men efter mycket om och men så...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: Zaga
·
C
IT & mobiler Kan någon berätta exakt hur jag ska göra föra att lägga upp en hemsida? jag har redan gjort själv sidan men vet inte hr jag ska ladda...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: charity
·
H
IT & mobiler Någon som har koden? Tacksam för hjälp :)
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: skimmer
·
C
IT & mobiler Sitter och redigerar dagens bilder - jag lyckades faktiskt med alla hoppbilder också :eek: :D :eek: - och flyttar över bilderna till...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Det verkar helt omöjligt att hitta fonten Lucida Handwriting gratis på nätet... Det finns möjligtvis ingen här som har den, och kan...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Lorelie
·
V
IT & mobiler Eftersom detta inte hör till datorer (finns ingen passande rukrik), hoppas jag att någon hinner läsa och svara mig innan tråden ryker...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Zii
·
IT & mobiler Hur gör man när man vill vara uppkopplad dygnet runt? Har adsl. Nu får vi logga in när vi sätter på datorn, och det kopplar ner när...
2
Svar
27
· Visningar
2 155
Senast: Kiddo
·
E
IT & mobiler Hur delar jag ett adsl-modem med två datorer utan att skapa ett nätverk med en router?
Svar
7
· Visningar
1 243
Senast: Bubben
·
H
IT & mobiler kolla på rubiken en gång till! min windows media player kan inte spela .avi-filer "Det går inte att spela upp filen. Filen kan ha...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: horsemaniac
·
B
IT & mobiler Jag har problem med min brandvägg eftersom den och jag inte är riktigt överens om hur saker och ting ska gå till. Förut kunde inte jag...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Benzen
·
IT & mobiler Jag har en film på ca 750 mb som jag vill bränna. Jag har en skiva på 790 mb, så den borde ju helt klart få plats, MEN när jag la till...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: matte_1978
·
O
IT & mobiler Nu blir jag snart galen. Är jag helt knäpp, eller? Har nu min hemsida upplagd på Passagen men har fått en egen domän som jag ska flytta...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Orfeus
·
S
IT & mobiler Försöker få reda på om någon har någon erfarenhet av denna mobil? Bra / Dåligt?
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Sony
·
IT & mobiler Kör Windows xp och har även installerat Panda Platinum Internet Security. Nu har jag problem med att hämta/skicka mail som innehåller...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Nu tror jag snart att jag blir tokig!!! Igår fick jag ett mejl, med en likviditetsbudget i exelformat som jag måste fylla i tills...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Domaren
·
S
IT & mobiler Jag håller på med en himla massa tabeller (tack för hjälpen Dasjenka), men jag kan inte få ned teckenstorleken. Så här ser sidan ut nu...
Svar
12
· Visningar
1 152
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Är min skärm farlig? Min mamma har köpt en ny dator, och nu när jag ska överta den gamla helt har jag funderat på om skärmen kan vara...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Kiddo
·
C
IT & mobiler Hur får man en bild i rutan till vänster vid sin bild :confused:
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Casuela
·
S
Svar
2
· Visningar
857
Senast: ScissorHands
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp