Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler Hur raderar man ett helt användarkonto på brinkster? Måste man radera en fil i taget (tar tiiid med modem), kan man inte bara slänga...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: zogor
·
T
IT & mobiler Har skapat nytt konto, eget konto på datorn. Inget funkar. Typ. MSN finns, Internet finns, ja, allt, UTOM WORD!! Var i helsike har...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: TheBoss
·
R
IT & mobiler hur gör man för att kunna lägga ut en film här på buke?? :confused:
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Zaga
·
V
IT & mobiler kan någon hjälpa mig med var på internet man hittar en drivrutin för att spela upp dvd-filmer på datorn? jag blir gaalen :crazy:
Svar
3
· Visningar
849
Senast: jimmi
·
G
IT & mobiler hej! har problem med att få hem dc++ har gått i på download.com sen gått i på dc++ sen downloading, och de kommer men jag kan inte se...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: Elftor
·
N
IT & mobiler Jag har nu fattat att jag måste ut med min bild på en hemsida för att kunna få den i mina inlägg. Kan någon hjälpa mig med det då jag...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Ikasagat
·
S
IT & mobiler Efter mycket om och men, tack zogor, skimmer och zaga, så är sidan någorlunda klar... Bilden på första sidan ska dock göras "mindre"...
Svar
8
· Visningar
966
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Nu måste ni förstå att jag absolut inte kan något om datorer, kom ihåg det! Min snälla kompis följde med på årets första träning i...
Svar
6
· Visningar
879
C
IT & mobiler Vi testade att köra en kürvideo på vår laptop - den funkar jättebra på den stationära datorn men på laptopen så buffrar den... Funderar...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler Japp allt kan bara inte lösa sig på en gång så är det: lagen om allts jävlighet. :D Nu har jag lyckats med att fixa allt med knapparn...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler Nu såg jag att någon tagit den domänen jag ville ha. :mad: Ja, ja jag kan tänka mig en annan också, men i vilket fall så funderar jag...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Kat
·
S
IT & mobiler Jag blir vansinnig när det inte funkar och det inte går att hitta rätt hjälp avsnitt, vilka för övrigt ofta är rätt värdelösa. :crazy...
2
Svar
31
· Visningar
2 140
Senast: Spider84
·
G
IT & mobiler När jag ska ladda upp en anv. bild så står de att signaturen är för lång ! Det är 37 st boktäver/siffror..Vad är felet ?! Den är hämtar...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: zogor
·
IT & mobiler Har lite bekymmer detta program idag. Den laddar nästan upp bilder men när den är på 100% så är det precis som om uppkopplingen bryts...
Svar
9
· Visningar
1 172
IT & mobiler Jag fick idag ett samtal från en kille som erbjöd sig att göra en hemsida gratis åt mig, med "krav" att dom skulle få ha min sida som...
Svar
12
· Visningar
1 116
Senast: Bubben
·
IT & mobiler \"Logga/banner\" Finns det någon som kan ge mig tips hur jag skall göra en "logga" eller "banner" till min hemsida? Jag har Photoshop...
Svar
6
· Visningar
952
S
IT & mobiler Jag har stora problem som vanligt, nu har jag registrerat en sida för 700 kr, webdesignern som skulle göra sidan har hoppat av, hur gör...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Sunnan
·
IT & mobiler Kolla på bilderna på den här sidan: http://www.vinstahundcenter.com Hur har de lyckats få till de där kanterna runt bilderna? Jag kan...
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: hoshikuma
·
IT & mobiler Det \"hoppar\" När man använder "scrollen" och allmänt bara försöker flytta sig upp och ner på hemsidor hackar det. Datorn är prec...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: JennyF
·
IT & mobiler Nån som är duktig på det? Vart ställer man in port-koden någonstans? Har nämligen fått i uppgift att uppdatera en hemsida som man måste...
Svar
8
· Visningar
926
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp