Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag är ingen fena på datorer och skulle behöva hjälp och tips för att hämta hem musikfiler till mitt kürprogram.
Jag skulle gärna vilja...
IT & mobiler
Någon mer än jag som har STORA problem med Rix FM på nätet?
Alltså som inte kan höra sändningen. Min sändning är som om det vore dåliga...
IT & mobiler
har försökt laddat ner ett musik program eller vad man ska säga, ialalfal där jag kan ta hem låtar men jag klantar mig bara o det funkar...
IT & mobiler
Jag har en Mac G4 kvicksilver som jag vill uppgradera systemet på. Jag har MAC OS 9.2 nu. Vad funkar bäst och vad behöver jag?
Jag vill...
Kropp & Själ Som många andra skriver; Byt tandläkare. Varför ska du betala för att någon skäller på dig? Finns så många andra tandläkare som faktiskt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.