Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler datorn påstår att drivrutin saknas.. jag har haft den här scannern länge och det har fungerat fint tills vi installerade om hela datorn...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: lianda
·
K
IT & mobiler En liten undran bara.. Kan man se om någon har valt att ignorera en? Som man tidigare har messat med alltså? /Kajsa
Svar
7
· Visningar
874
Senast: KajsaL
·
IT & mobiler Har haft ett "nobody-alias" till en adress och därigenom fått en massa skitmail med tvivelaktigt innehåll. Hur funkar ett nobody-alias...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: oz_joj
·
IT & mobiler pysslar lite med ett nytt projekt för att få upp en ny hemsida. skulle gärna ta emot lite kritik för den, både positiv och negativ. det...
Svar
10
· Visningar
1 325
Senast: bengall
·
B
IT & mobiler Vilket program är bäst om man vill ladda ner filmer? Är det Kazaa? Undrar även hur man ser om det är den riktiga filmen och inte skit...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Anna
·
IT & mobiler DC++. Någon som är bra på hur det programmet fungerar? Jag har laddat hem det men förstår ingenting av hur jag ska få det att fungera...
Svar
14
· Visningar
1 441
Senast: Cattiz
·
L
IT & mobiler jag är rätt så nybörjare på det här med hemsidor. hade tidigare en på spray, men jag tyckte den såg så oproffsig ut. vad tycks om denna...
Svar
12
· Visningar
952
Senast: Prosit
·
IT & mobiler jag är tyvärr inte så data kunnig och undrar hur man lägger upp bilder här på buke?
Svar
4
· Visningar
911
Senast: labello
·
C
  • Låst
IT & mobiler Att lägga upp bilder på internet?
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Ok, har skaffat en .com adress hos b-one.net har gjort en hemsida i frontpage, har försökt att ladda upp den via publish web men sen då...
2
Svar
25
· Visningar
1 607
Senast: pigleton
·
T
IT & mobiler Nu ska jag äntligen försöka att göra min egen hemsida. Men jag måste ju ha ett FTP-program (eller vad det nu heter)och jag har inte det...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: loveponies
·
I
IT & mobiler Nån som kan berätta för mig hur man spegelvänder en bild och flyttar över en bild till en annan bild på photoshop? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 973
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Varför heter det Floppy Disk?
Svar
12
· Visningar
1 309
Senast: Bambe
·
D
IT & mobiler Har just byggt en ny burk, P4 2,6 med XP, men under installationsprocessen försvann den inbyggda nätverksporten (har nu installerat ett...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Nu har jag klantat mig. Har en nyinköpt digitalkamera (Canon Powershot A70) som jag skulle installera på min dator (som kör W98)...
Svar
2
· Visningar
1 093
Senast: Venus
·
L
IT & mobiler Måste ladda hem en ny drivrutin för mitt modekort (P6BAP-Me), just nu funkar det nämligen inte att spela upp ljudfiler. Någon som vet...
Svar
3
· Visningar
4 981
Senast: WeeMan
·
IT & mobiler finns det nått bra ftp-program som man kan ladda ner snabbt och gratis? :confused: :crazy:
Svar
2
· Visningar
935
Senast: tokage
·
K
IT & mobiler Nu öppnas alla sidor i "samma fönster" men jag vill att "nya" sidor skall öppnas i egna fönster...Eh?!(Hoppas någon begriper vad jag...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Elftor
·
V
IT & mobiler Hur ser denna sida ut i annat än Explorer? Tacksam om någon orkar kolla. länk
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Violate
·
IT & mobiler är i viloläge så börjar hårddisken arbeta, varför gör den det?
Svar
1
· Visningar
813
Senast: zogor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp