Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler ÄR det ett virus eller INTE? Har hört talas om det innan, och hört allt från att det ska vara en "nyttig" och BRA fil, till ett rent...
Svar
10
· Visningar
871
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har några filmer som jag har på datorn. jag skulle vilja Visa desa på gnägg. men jag vet ingen stans där jag kan lägga den på...
Svar
5
· Visningar
835
IT & mobiler Hur gör man för att "klippa ut" hästen från själva kortet? Jag vill kunn göra så här Någon som kan förklara? :)
Svar
3
· Visningar
797
Senast: cruella
·
IT & mobiler Någon som har lite koll på detta? Har absolut ingen aning vad man får och inte får göra.. Lite ex: Får man spara bilder på sin dator...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: gadriel
·
P
IT & mobiler Ni som gjort hemsidor, vilket program har ni använt er av?
2
Svar
25
· Visningar
1 667
Senast: Dreamer
·
K
IT & mobiler Men Gaaah! Jag har lyckats fått någon satans inställning som gör att jag inte kan återställa min startsida till den jag vill ha. Dvs...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Kat
·
T
IT & mobiler Hur fixar man upp dom på datorn?? Har en Nokia 3200. Jättetacksam för hjälp! Ps. Vet ingenting om GPRS eller så heller. :crazy:
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: AnetteJT
·
S
IT & mobiler Lite \"små\" frågor... Jag får aldrig nog av er. :devil: * På sidan: http://medlem.spray.se/hoppaner/anatomi.html funderar jag på...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Dreamer
·
B
IT & mobiler När jag startar min dator vill den koppla upp mot internet. Den startar alltså en fjärranslutning. Detsamma händer om jag har surfat och...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Blossi
·
S
IT & mobiler *morr* Jag slåss med en sida nu som jag inte blir klok på och kodningen börjar verkligen bli upp och ned för mig... :crazy: När jag...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Spider84
·
C
IT & mobiler Sitter och funderar litegrann... Har ju lagt upp en massa bilder på vår hemsida i miniformat och skulle vilja lägga ut mängder till...
Svar
16
· Visningar
1 431
Senast: elbereth
·
N
IT & mobiler Var kan man fixa en sådan???
Svar
3
· Visningar
805
N
IT & mobiler Trixar med en hemsida modell enklare. Men hur kan jag ändra där texten kommer in liksom, man kan ju välja centrerad, högerjusterad eller...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: psychogrrl
·
C
IT & mobiler Hur gör man för att lägga ut en hemsida där? Har en hemsida där redan men det är en sån där "enkel", det står bara välkommen till min...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: MaLu
·
S
IT & mobiler *(/%#&#@§!!!! Hva er det dataen min gjør???? Jag vil inn på siden www.simatree.com men det kommer bare en "marsfind søkeside" som...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: sleepy
·
IT & mobiler Någon som förstår sig på disketter :confused: Den säger massa konstiga saker o så går det inte att spara.. Hur mkt går det att spara...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: puss_och_kram
·
L
IT & mobiler FUnkar det för er att lägga in bilder från datorn? Det funkar inte för mej!
Svar
3
· Visningar
753
Senast: labello
·
L
IT & mobiler Hörs bara i ena hörluren när jag lyssnar på musik i WINAMP, men lyssnar jag i ett annat program hörs det i båda! varför
Svar
3
· Visningar
826
Senast: labello
·
A
IT & mobiler För "hundra år sedan" kunde man ladda ned ett program som hette typ Televakt och som såg ut som två små ögon i hörnet nere vid klockan...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Har haft problem med min dator ett tag nu. Vid vissa tillfällen vissar den en blåskärm med ett felmeddelande "STOP: 0x0000009C...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: pigleton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama