Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

K
IT & mobiler Jag köper ny hårddisk på fredag, och jag hade tänkt FAT32:a den. Sex nya enheter får jag då. Praktiskt och bra, tycker jag, för då har...
2
Svar
24
· Visningar
2 165
Senast: Grevinnan
·
IT & mobiler Ja det har jag försökt mig på :D. Här är mitt första utkast och jag vill jättegärna få lite förslag, kritik och tips! (ska bara vara en...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: voltis
·
C
IT & mobiler Finns det nån sida där man kan ladda ner spel gratis? Letar efter Theme Hospital... :confused:
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: Kiddo
·
P
IT & mobiler Laddade ner msn 6.1 från deras hemsida, men jag lyckas inte installera det. Jag godkänner kraven men när datorn ska börja sportera och...
Svar
3
· Visningar
644
Senast: popeye
·
IT & mobiler Hur skapar man undermenyer till vanliga menyer? Dvs, jag har en meny, klickar på en länk, och flera andra länkval kommer upp under.
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Lorelie
·
F
IT & mobiler Hjälp, någon? Det är oerhört frustrerande när ALLA bilder som jag sparar ner från internet, sparas i .BMP Filerna kan vara i .gif/.jpg...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Gå gärna in på hemsidan och titta och säg vad ni tycker! http://w1.858.telia.com/~u85811929/ (än så länge har jag bara lagt upp...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: caballus
·
IT & mobiler Hur gör man för att veta vilken "sifferkod" en hemsida har? Alltså så man kan skriva in en rad med siffror istället för namnet. Tim...
Svar
9
· Visningar
1 178
IT & mobiler Om hemsidan? www.alazzi.net? Tycker ni att något saknas? Tacksam för synpunkter :)
Svar
4
· Visningar
849
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Igår när jag satt och förde över bilder till datorn gick det jättebra, en stund iallafall... Sen försvann flyttbar disk (som kommer upp...
Svar
6
· Visningar
1 739
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag försöker göra en extern css-mall till min hemsida, men jag får inte riktigt till det. Jag vill ha två typer av tabeller på sidan. På...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 451
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Alltid när jag grejar inne på utforskaren så kommer allt upp som "miniatyrer". Alltså under menyn "Visa" så är miniatyrer förvalt. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: lianda
·
IT & mobiler Vad sjutton gör man åt att internetexplorer hänger upp sig hela tiden? Har laddat ner sista uppdateringen men det hjälpte inte . Har...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: antiloop8
·
D
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att lägga låtar från mina CD:s på datorn. Jag trodde att det skulle fungera att bara kopiera, men så var det...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Dasjenka
·
B
IT & mobiler Ja nu ligger jag rätt illa till känns det som... Jag har gjort en hemsida åt min kaningård på passagen. Jag var riktigt grön och fyllde...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: B1an
·
IT & mobiler om min hemsida.. nu ska det iaf inte vara några :devil: popups! :bow:
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: mysboll
·
S
IT & mobiler Försöker komma överens med adobe photoshop 7.0 (engelsk version), men den är så jäkla svår när man inte redan kan det man ska göra. Jag...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Spider84
·
IT & mobiler \"Autokorrigering\" i access Finns det någon funktion i access, liknande den i excel, där man bara skriver in första bokstaven/siffran...
Svar
4
· Visningar
837
M
IT & mobiler Varför är det så himla hemskt? Varför ska man inte använda ramar? Ska göra om sidan nu, ska jag ta bort ramarna eller inte? malu
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 011
Senast: Stollan
·
E
IT & mobiler Är det någon supervänlig bukemänniska som skulle vilja hjälpa mig med att fixa ett konto på Brinkster.com? Jag har en, försökte nu fixa...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama