Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Ja det har jag försökt mig på :D. Här är mitt första utkast och jag vill jättegärna få lite förslag, kritik och tips! (ska bara vara en...
IT & mobiler
Igår när jag satt och förde över bilder till datorn gick det jättebra, en stund iallafall... Sen försvann flyttbar disk (som kommer upp...
IT & mobiler
Jag försöker göra en extern css-mall till min hemsida, men jag får inte riktigt till det.
Jag vill ha två typer av tabeller på sidan.
På...
IT & mobiler
Ja nu ligger jag rätt illa till känns det som... Jag har gjort en hemsida åt min kaningård på passagen. Jag var riktigt grön och fyllde...
IT & mobiler
Försöker komma överens med adobe photoshop 7.0 (engelsk version), men den är så jäkla svår när man inte redan kan det man ska göra.
Jag...
IT & mobiler
Är det någon supervänlig bukemänniska som skulle vilja hjälpa mig med att fixa ett konto på Brinkster.com?
Jag har en, försökte nu fixa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.