Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag undrar hur mycket Frontpage klarar av. T.ex hur mycket HTML m.m. Kan man t.ex. göra så det går att bli medlem och sedan skicka...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: psychogrrl
·
N
IT & mobiler jag har telias adsl men tycker att dom är alldeles för dyra 375:- per månad för 0,5 mega bit :mad: vilken bredbands leverantör har ni...
2
Svar
22
· Visningar
2 130
Senast: Kakis
·
F
IT & mobiler Är ju ganska grön när det gäller datorer, men jag har förut lyckats göra bilder mindre alltså storleken på kb eller pixlar eller vad det...
Svar
2
· Visningar
1 548
Senast: Vicku
·
M
IT & mobiler Nån som vet nån bra sida där man kan göra som en hemsida?? jag har provat webshots men där försvinner bara min a bilder å sen kan ja...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: merenwen
·
IT & mobiler Någon som kan det programmet och vill hjälpa mig? Håller på att bli tokig här!! Vill föra över en struktur jag ritat där till word men...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Någon som kan det programmet och vill hjälpa mig? Håller på att bli tokig här!! Vill föra över en struktur jag ritat där till word men...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Cattis_E
·
C
IT & mobiler Bildredigering - \"blixtögon\" Har en hög med ridhusbilder tagna med blixt, och det blir ju ofelbart så att blixten slår i framförallt...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Hej alla data kunniga! Min son ska få en dator av sin morfar när han fyller 14 år, och den ska väl mest användas till att spela spel...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: Stollan
·
P
IT & mobiler Är det någon som har ett bra tips på album som går att ladda ner från nätet? Jag behöver ett album till mina foton jag har på...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: spoff
·
IT & mobiler ..varför sökvägarna (url) på alla mina bilder på min hemsida ser ut såhär...
Svar
10
· Visningar
946
Senast: zogor
·
IT & mobiler Vad är det och hur får man tag i det? Har fått felmeddelande om att det saknas flera gånger men har inte lyckats klura ut hur jag fixar...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: gern
·
IT & mobiler Någon smart person som vet det? Så att man kan lägga ut filmklipp som man överfört från digitalkamera till datorn typ här på bukefalos?
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Bebben
·
A
IT & mobiler Vad är \"Netsky.D@mm\"? Hjälp! På senaste tiden har jag fått en massa mail som mitt virusskydd varnar mig för. Det står att det är...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Aip
·
S
IT & mobiler Nu krånglar en kodning för mig. Kolla den översta tabellen där har det blivit hel knasigt. Allt såg bra ut tills det att jag försökte...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Spider84
·
A
IT & mobiler RAR-fil, R11-fil, FIL-fil Dessa format stöter jag på ibland när jag laddar hem musik, film, program. Går de ens att använda? Hittar...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: zogor
·
IT & mobiler Har ett problem. Jag kan helt plötsligt inte ansluta till servern med min ftp. Jag använder dreamweavers ftp, och när jag ska ansluta så...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: zogor
·
D
IT & mobiler Hur är koden för att lägga in bilder i gästböcker som stöder HTML??? Minns inte och vill så gärna lägga in en hälsning till en kompis...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: Dolores_88
·
E
IT & mobiler När jag försöker se filmklipp på nätet, och man vill se den i Windows media player, men det kommer bara upp ett annat konstigt...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: zogor
·
IT & mobiler Har nu gjort en engelsk version av min nya hemsida. Om man klickar på engelska flaggan i menyn öppnas ett nytt fönster och samma sida...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: oz_joj
·
IT & mobiler Jag har Tele2 och en swipnet-adress (tror jag :o) I vilket fall så ligger det 8 mail som jag ska ta emot. Får 1, sen påstår Outlook så...
Svar
3
· Visningar
3 721
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp