Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Har bara ett litet problem som ni säkerligen kan lösa hur lätt som helst. ;) Jag använder koden: <style type="text/css"> A:link{...
Svar
16
· Visningar
1 236
Senast: jennyhd
·
L
  • Låst
IT & mobiler på nätet, var kan man göra det? nån bra sida ni vet?
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Vicku
·
F
IT & mobiler jag ska till göteborg nästa helg, och planerar då att köpa en webcam. Jag har inte råd med nån vidare dyr, så jag behöver lite tips på...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Fjomp
·
IT & mobiler Vilka ställen på internet kan man lägga ut videosnuttar på?
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Lollan
·
B
IT & mobiler Nån som känner till ett bra webhotell? Alltså plats där man kan skapa en egen hemsida? Den ska vara gratis... Jag tycker passagen verkar...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: B1an
·
IT & mobiler Jag undrar om man kan kopiera över texten som finns i en pdf-fil till tex ett worddokument? //a
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: chakira
·
M
IT & mobiler Finns det någon som kan hjälpa mig? Försöker lägga upp en meny gjort i AllWebMenus på min sida. Tänkte att jag skulle kunna lägga menyn...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: MaLu
·
C
IT & mobiler Jag har med hjälp av "the Ripe Who is database" lyckats klura ut vilken operatör en person har, men finns det något sätt att kolla upp...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Bubben
·
M
IT & mobiler När jag är inne på vissa sidor tex när jag ska titta på propositioner på nätet så kommer filen upp i exel och inte i word. Vet någon hur...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: aniara_lenson
·
P
IT & mobiler Hur gör man när man vill dela med sig av sina foton som man har på ett "Yahoo photos" account? :confused: Om jag tex vill posta bilder...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: lianda
·
IT & mobiler igår skrev jag en tråd och frågade hur man fick upp bilderna i ett nytt, storleksanpassat fönster. jag hittade sedan ett javascript för...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: cili
·
C
IT & mobiler När man skickar mail, så vill man ibland veta att det gått fram och jag har ju själv fått mail som man ska "kvittera". Är detta någon...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: jennyhd
·
D
IT & mobiler Nu kommer det upp 'failed' alla låtar jag fröösker ladda hem...varför??
Svar
3
· Visningar
682
IT & mobiler ...vad finns det att välja på ? Gärna ett som är gratis. någon som har ??
Svar
3
· Visningar
734
Senast: Dasjenka
·
B
IT & mobiler Jag har en gammel dator pentium 2 med w95 i. Nu funderar jag på å skaffa ADSL eftesom internet är så himla segt. Men alla säger att det...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: the_rider
·
N
IT & mobiler Vad behöver jag & vart får jag tag i codex så att jag kan spela upp en ace film i mediaspelaren?
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Finns det någon kod för att ha en bild, tabell eller vad som helst centrerad i höjdled? I bredd vet jag ju, men hittar inte någon som...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: psychogrrl
·
A
IT & mobiler när jag går in på fotoprogrammet för att ta kort så svarar inte kameran och programmet hänger upp sig och när jag ska ha...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Anna
·
D
IT & mobiler vad är fel? När jag vill spela upp en låt på kazaa klickar jag på den som vanligt men det börjar aldrig spela? Nån som har det lika som...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: DalaTös
·
S
IT & mobiler nån som har det? nån som kan hjälpa mig? En kompis tipsade mig om att ladda ner det, så vips så gjorde jag det. Meeeen.. Går inte att...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp