Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

U
IT & mobiler Hej, vi har antivirusskyddet Panda titium 2004 på vår dator och det händer ibland att "skyddsnivån är låg" och Pandan borta. Man får då...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Tassa
·
N
IT & mobiler Vad tycker ni är roligast att läsa? Hur ska en riktigt snygg hemsida se ut? Har ni tips på hemsidor ni tycker om? Vill veta eftersom jag...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: cruella
·
IT & mobiler Var kan man få tag på det? Vill så gärna köpa mig en men är så fattig det bara går. Skulle vara om man kan hitta någon RIKTIGT billig...
Svar
8
· Visningar
1 196
Senast: gul_zebra
·
V
  • Låst
IT & mobiler någon som kan tipsa mig om ett bra ställe att lägga in bilder på för att länka till? gratis helst
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Cheeserica
·
T
IT & mobiler :confused:¨ till en jpg.fil??? Here it is. http://www.snyggast.se/2201646
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Jag undrar över en liten grej. På min hemsida har jag sedan länge tillbaka bilder liggande som jag var medryttare på för ett par år...
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Att göra den här bilden mindre (100*50) och så den är under 6 Kb? Den e gigantisk nu...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: jerseyko
·
K
IT & mobiler Vart kan man lägga ut dom på nätet? Till vanliga bilder finns det ju fotoalbum på nätet som man kan lägga ut bilder på. Men nu undrar...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: spoff
·
O
IT & mobiler Hur gör man en hemsida??? Behöver man nått särskillt program på datan eller...??? :confused: :confused:
Svar
1
· Visningar
976
Senast: jerseyko
·
N
IT & mobiler Finns det något mer ställe som tex has.it? Där man kan göra en hemsida med "deras" adress.. alltså tex has.it/Neisti Neisti.has.it? Vill...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Ungarna har lånat en av våra datorer och haft med sig den på nätverkslan nu i helgen. De hade alla spel utom ett innan så de har inte...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Miran
·
IT & mobiler om det går o se det här http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=143876595&ran=3414
Svar
13
· Visningar
1 006
Senast: Salonikel
·
IT & mobiler SKulle någon vänlig själ vilja förklara för mej hur man kan ändra bildstorlek på bilder i datorn? de är så stora att de blir otympliga...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Hur gör man det? Dvs hur kan jag få allt det som visas på skärmen till en bild?
Svar
3
· Visningar
808
Senast: loveponies
·
N
IT & mobiler Tss.. skrev typ en sån här tråd alldeles nyss.. men den försvann någonstanns.. :confused: Jaja, jag håller på med en hemsida, men...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: sara
·
C
IT & mobiler Bara nyfiken på om någon mer här har testat JAlbum för att visa upp bilder på er hemsida? Jag har testat det litegrann och överväger att...
Svar
18
· Visningar
1 447
Senast: cissiny
·
P
IT & mobiler Var hittar jag diskfragmenteraren på windows 2000? Har varit inne på kontrollpanelen och letat lite, men inte fått nåt napp. Var är den?
Svar
8
· Visningar
2 594
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Hej Har varit inne och tittat på JAlbums sida, anar att det kanske inte är så svårt att kunna meka till ett album, men tycker det är...
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: Soapbubble
·
I
IT & mobiler hej jag har en skrivare av märket Epson Stylus C44 Plus. nu ska jag ha tag i en ny svart bläckpatron men hittar inte till det märket...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler En vän kan komma in på min sida: http://www.akademiskridkonst.se Och kommer rätt, men jag kommer bara in till sprays sida där det står...
Svar
13
· Visningar
940
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama