Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Hur minskar man storleken på dem?
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Någon som vet något. Det skall helst finnas rätt mycket plats eftersom mycket filmer och liknande kommer att läggas ut. / Susanne
Svar
2
· Visningar
730
Senast: NobleArt
·
IT & mobiler ..för mig varför mina tabeller envisas med att inte vara centrerade? Alltså jag har tabeller i tabeller, och i dessa tabeller har jag...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Jag har ett problem som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. T.ex på sidan Histora inne på: http://medlem.spray.se/hoppaner är det...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Spider84
·
L
IT & mobiler och spara material i D:, går det? Vi har alltså C: - hårddisken, och D: - systemdisken. När vi formaterade sist, upptäckte jag efteråt...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Elftor
·
S
IT & mobiler Hur gör man för att länka till ett visst avsnitt på en sida. T.ex. har sidan: http://medlem.spray.se/hoppaner Gå in på "Histora" Där...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: Spider84
·
N
  • Låst
IT & mobiler Det står "vänta" och sen nått mer. Vad har hänt?
Svar
3
· Visningar
708
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Hur skriver man det på tangentbordet? alltså m och en 2:a ovanför :confused:
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Elftor
·
B
IT & mobiler Går en Dell Personal All-In-One A920 att använda både till PC och Mac?? /Lina
Svar
1
· Visningar
738
Senast: matte_1978
·
A
IT & mobiler Varför kan man inte använda UBBCode i inställningarna??? vet nån de!? :confused:
Svar
4
· Visningar
646
Senast: Anna_Fransiska
·
S
IT & mobiler Nån som har script till det? Jag har testat tre stycken nu och inget funkar, börjar bli galen på det här :crazy:
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Moniq
·
IT & mobiler javascript:view('{5AA88ADF-A06F-4534-9F54-B6D348C2DCD3}','');
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Sammet
·
S
IT & mobiler Japp det bara strular för mig nu. Nu har jag äntligen fått min .se adress (akademiskridonst.se) och jag är jätte glad såklart, men det...
Svar
18
· Visningar
1 327
Senast: Spider84
·
E
IT & mobiler Om man högerklickar i internet-fönstret kommer det bla upp en flik som heter "Kodning". Där ska "Västeuropeiska (Windows)" vara markerad...
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: Zaga
·
B
IT & mobiler vad bör man ladda ner som är likvärdigt kazaa när man har mac?! :bow:
Svar
2
· Visningar
732
Senast: chakira
·
J
IT & mobiler Hej! Jag har ett irriterande problem med min dator.. jag kan inte stänga av den! :confused: :confused: Efter bara en liten stund...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: psychogrrl
·
G
IT & mobiler Min webläsare (Internet Explorer) visar inte statusfältet när jag öppnar ett nytt fönster. Jag måste gå in i Visa-menyn varje gång. Inte...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Cheeserica
·
L
IT & mobiler ngn som är duktigt på Visual Basic? Har fastnat!!! :( Min imgaelist vill inte funka och jag fattar inte vad jag skrivit fel... Har...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: lva
·
IT & mobiler Någon som vet om någon sida med menyer i javascript?
Svar
3
· Visningar
855
IT & mobiler Jag har problem med att min skärmupplösning ibland ändrar tillbaka till 800x600 från 1024x768. Detta händer oftast (men inte jämt) när...
Svar
15
· Visningar
2 302
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp