Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Satt och letade efter lite bilder på min gamla ponny som jag trodde jag hade på datorn, hittade dom inte. Kom o tänka på en gammal...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Formosus
·
W
IT & mobiler Iom attjag nästan garaterat behöver en sådan maskin så undrar jag var man köper dem? Även tips på sidor där man kan köpa begangnade är...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Stereo
·
T
IT & mobiler Har två filmsnuttar som jag vill lägga på nätet. Dessa är i format .mov Har testat att lägga in dem på mitt konto på passagen, men får...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: gern
·
S
IT & mobiler Jag håller på med en ny layout, tänkte fråga vad ni tycker. Ser det konstigt ut? Har nämligen Mac, så det hade varit bra att veta hur...
Svar
15
· Visningar
903
Senast: Smajlet
·
IT & mobiler Det har jag börjat lära mig idag. *häftigt* En helt ny värld har öppnat sig. :bump:
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Är det många här som har en sån? är dom bra? avancerade? Har ni mycket nytta av den? Min tanke är att köpa en nu när jag flyttar så kan...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 843
Senast: zask
·
IT & mobiler Någon som vill anta utmaningen att hitta denna vinjettmusik som inledde Dallasprogrammen??? Borde ligga på nätet någonstans...
Svar
5
· Visningar
1 263
Senast: Lillsillen
·
B
IT & mobiler Har självklart gjort olika hemsidor främst då på Ag dåman får typ en "hlet" egen sida och den är väldigt lyckad och fin aktiv m.m. men...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: Ylva
·
C
IT & mobiler Jag vill gärna göra en hemsida. Eftersom vi har ADSL via Tiscali så ingår det 50 MB hemsideutrymme. Då aktiverade jag mitt hemsidekonto...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Dainty
·
IT & mobiler Är det någon mer än jag som har haft problem med att swipnet bombaderat mig med gamla mail under dagen. Varje gång jag tankar hem mina...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Welsh
·
L
IT & mobiler är det nån som har tips på någon/några sidor där det finns fina bilder på djur som man får använda till sin hemsida(som bakgrund, då)...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Gremlin
·
IT & mobiler Jag har en Nikon Coolpix885kamera som jag tagit några små filmer med, men jag kan inte titta på dem. Har försökt öppna dem i...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: bengall
·
T
IT & mobiler Hejsan alla ni som är bra på datorer och internet...var kan man lyssna på musik utan att behöva ladda ner den??llr rättare sagt KAN man...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: skimmer
·
IT & mobiler Har precis luskat ut hur jag gör en sida hos telia med dresmweaver och jag laddar upp den med Leech Ftp. Sidorna kommer upp och allt så...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: sweep
·
P
IT & mobiler hej jag undrar om det finns någon här som vet vilket format text och bild bör vara i om det skall läggas ut på en hemsida? Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 901
Senast: pialotta
·
C
IT & mobiler Jag har Telia Inloggning som startsida, men har problem med något som heter Searchtheweb2 som lägger sig framför min startsida, så jag...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: ToyShot
·
T
IT & mobiler Går det? Hur gör man i så fall? Mvh Ti_Ti
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Dasjenka
·
R
IT & mobiler Håller på att svänga ihop sånghäftet för kräftskivan imorgon och har letar efter bra bilder/clipart att piffa upp med. Någon som vet en...
Svar
3
· Visningar
1 574
Senast: Ritz
·
IT & mobiler undrar om det finns någon sida som man kan kopiera in en engelsk text och få den översatt till svenska??? :bow: :bow: :bow:
Svar
3
· Visningar
5 145
Senast: Melli
·
IT & mobiler Någon härinne som har spraymail? Fungerar det för er? Mitt har krånglat i två dagar nu!
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: Lejonflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka