Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vart kan man göra det? Hur gör man? Tänkte använda dom i adobe photoshop till å göra lite snygga bilder, menyer o.s.v
Svar
5
· Visningar
3 672
Senast: jerseyko
·
IT & mobiler Jag kan inte öppna några sidor på nätet, alltså klicka på en länk och öppna i nytt fönster. En annan sak Listan med snabbadresser där...
Svar
11
· Visningar
1 123
Senast: Lorelie
·
O
IT & mobiler Jag ska boka tågbiljetter på internet, men min datorn vill inte samma som jag. Det går inte att fylla i antal resenärer, och då kan...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: Orkide
·
C
IT & mobiler Sitter just nu och laddar upp bilder till mitt lab med ftp - och det går seegt... Varje gång jag ska ladda upp dit så går det i 10-15...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: puss_och_kram
·
T
IT & mobiler har försökt laddat ner ett musik program eller vad man ska säga, ialalfal där jag kan ta hem låtar men jag klantar mig bara o det funkar...
Svar
8
· Visningar
739
Senast: höstmåne
·
IT & mobiler jag har alltid lyckats med att få en länk att öppnas i ett indre pop-up fönster, vad är koden om man har flera länkar som ska öppnas i...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: höstmåne
·
IT & mobiler Precis fått reda på att bitnet ska scanna igenom alla användare och försöka hitta hundratals som sitter och laddar från DC och sånt...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: aurelia
·
IT & mobiler har äntligen fått tillgång till internet på min dator *jublar* tänkte att jag skulle göra om mina wma filer till mp3 så att jag kan...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Nazazel
·
F
IT & mobiler Hittar bara koder till hur man gör upphöjt till 1/2/3, men inte 4? Någon som kan hjälpa mig? :crazy: ²°° t.ex
Svar
4
· Visningar
9 007
Senast: Dasjenka
·
F
IT & mobiler Jag har en Mac G4 kvicksilver som jag vill uppgradera systemet på. Jag har MAC OS 9.2 nu. Vad funkar bäst och vad behöver jag? Jag vill...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: fialotta81
·
C
IT & mobiler Vi har en CD/DVD-spelare och brännare på laptopen, har inte testat att bränna något tidigare med den. På min stationära dator (som har...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Min dator är enorm på att ändra inställningar utan att jag gör nått. Förr när jag surfade och hade surfat klart, stängde jag ner alla...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: MissFideli
·
  • Låst
IT & mobiler Jag vill lägga upp mina bilder på nån annan side än yahoo eftersom den sidan kan krångla vid visningar. Vilka sidor är då bra? gratis...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Cheeserica
·
F
IT & mobiler får man bort den svarta ramen runt ett kollagekort?? :bump:
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Fjomp
·
IT & mobiler det här har säkert varit uppe flera gånger förut, men jag hittar inte och sökningarna vill inte fungera. :p på familjens dator (xp och...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: lizan
·
IT & mobiler Har en fil som ibland virusprogramet reagerar på. Mitt nuvarande (bytte mit gammla virusprogram) virusprogram går inte in i filen för...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Splittan
·
IT & mobiler Nar jag forts installerade Win 2000 pa min laptop sa kunde jag inte kopiera och klistra pa webben, vissa java-lankar fungerade heller...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Ramona
·
A
IT & mobiler Min dator vill alltid spara bilder som BMP, fast de från början är jpg-filer. Den har inte alltid gjort så. Hur gör jag för att få den...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: Elftor
·
K
IT & mobiler Har 3 filmer jag skulle behöva lägga ut på hemsidan. Jag använder geocities. Hur gör jag? Snälla hjälp! :confused: :confused...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Färgerna har blivit konstiga, som om ett rosa filter lagts över skärmen. Det som ska vara gult är orangerosa. Hur får jag färgerna...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp