Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Är det många här som har en sån? är dom bra? avancerade? Har ni mycket nytta av den?
Min tanke är att köpa en nu när jag flyttar så kan...
IT & mobiler
Jag vill gärna göra en hemsida.
Eftersom vi har ADSL via Tiscali så ingår det 50 MB hemsideutrymme.
Då aktiverade jag mitt hemsidekonto...
IT & mobiler
Hejsan alla ni som är bra på datorer och internet...var kan man lyssna på musik utan att behöva ladda ner den??llr rättare sagt KAN man...
IT & mobiler
Har precis luskat ut hur jag gör en sida hos telia med dresmweaver och jag laddar upp den med Leech Ftp. Sidorna kommer upp
och allt så...
IT & mobiler
Håller på att svänga ihop sånghäftet för kräftskivan imorgon och har letar efter bra bilder/clipart att piffa upp med.
Någon som vet en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.