Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

O
IT & mobiler Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig med det? Hur ska jag ändra så att de visas i Windows media player istället för programmet...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: oasen
·
IT & mobiler http://bite.to/milodesign vad tycker ni? sambon som gjort och designat den.. den är långt ifrån färdig, där ska in mer text och...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Tilly
·
C
IT & mobiler Nu har vi äntligen fått upp ett enklare fotoalbum på vår hemsida - inga klickbara bilder ännu, och endast ett fotouppdrag (hundträff)...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: cissiny
·
N
IT & mobiler Ska göra en hemsida till mina foton i multimediakursen. Det går ut på att jag ska lägga ut bilderna så bra som möjligt, jag ska tex...
Svar
8
· Visningar
1 011
Senast: LinnK
·
G
IT & mobiler Vi håller på och göra en hemsida åt våra katter, problemet som jag hur just nu är att jag inte vet hur jag ska få länkar mm att öppnas i...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Nu är jag trött på utseendet på klubbens hemsida. Vill göra om den, men jag vet inte hur... Vill behålla menyn som den är (Alltså...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Lorelie
·
F
IT & mobiler ... varje gång som jag öppnar ett nytt webbfönster. :crazy: Jätteirriterande att behöva gå in under "Visa" och sedan bocka för...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Galadriel
·
IT & mobiler jag har just fått adsl! och laddar ner mängder med musik för tillfället. men hur i hela friden får man fram en playlist som man kan...
Svar
12
· Visningar
949
Senast: hagel
·
E
IT & mobiler Om jag vill ha en av dessa bilder på min hemsida (självklart att jag först frågar innan jag tar dem)...
Svar
3
· Visningar
1 191
Senast: Egonson
·
G
IT & mobiler Hur konverterar jag mp3 filer till CD format på datorn? Behövs det något särskilt program?
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: starcraft
·
L
IT & mobiler Hur tar man bort detta: De som är i rött, hur tar man bort det :confused:
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler Hej! Nån som kan någon bra adress till nått ställe där man kan hitta en räknare, counter, till sin sida?
Svar
2
· Visningar
921
Senast: skimmer
·
IT & mobiler Vissa bilder funkar inte men jag orkar inte fixa det nu.. Hemsidan! Jag ber om ursäkt för alla :devil: popups! :bow:
Svar
12
· Visningar
1 146
Senast: Spider84
·
M
IT & mobiler Nu har datorn flippat totlat. Jag misstänker att jag blir så illa tvungen att tömma hela datorn på information och lägga in alla program...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: AnetteJT
·
L
IT & mobiler Hur får jag bort en adress i adressmenyn, råkade få dit en som jag inte vill att dottern klickar på :o, men vill behålla de andra. Har...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Fick ett mejl med en PDF-fil i, en VIKTIG sådan soom jag verkligen ville se! Åsså tog hopplösa Outlook Express bort tillgången till...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Moniq
·
IT & mobiler Någon som har alternativ??? Vi har inget bredbandserbjudande i vårt hus och min Linuxman tycker inte det är så säkert heller...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: JTP
·
IT & mobiler Jag är ingen fena på datorer och skulle behöva hjälp och tips för att hämta hem musikfiler till mitt kürprogram. Jag skulle gärna vilja...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: Sar
·
IT & mobiler Någon mer än jag som har STORA problem med Rix FM på nätet? Alltså som inte kan höra sändningen. Min sändning är som om det vore dåliga...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: Alvia
·
C
IT & mobiler Sambon (baszen) har bekymmer... Datorn han använder när han har elever saknar CD-brännare, så han brukar lägga info på en diskett...
Svar
8
· Visningar
935
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp