Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

W
IT & mobiler www.getripped.net? Virus? Jag får konstant upp en ruta som det står att jag skall ladda ner ett virus program därifrån. Och eftersom...
2
Svar
22
· Visningar
1 574
Senast: Winci
·
S
IT & mobiler Sitter och grejar med photoshop och en knapp som är "brunmelerad" och oavsett om det är att jag vill ha en vit text på den eller om jag...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Spider84
·
C
IT & mobiler Vi har vår hemsida hos b-one, brukar ju funka bra men idag är det problem med att hitta servern då och då. Just nu verkar det vara...
Svar
10
· Visningar
1 015
Senast: Lorelie
·
S
IT & mobiler Jag har vid ett fåtal gånger försökt att göra en egen hemsida men fattar ingenting. Finns det inget smidigare sätt än ladda ner massa...
Svar
2
· Visningar
689
·
V
IT & mobiler Vad ska jag köpa? Jag ska köpa ett form av headset men jag vet inte om jag ska köpa ett med mic eller inte? Dom med mic är tunna...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: satanic
·
S
IT & mobiler Håller på och gör om bildsidorna så bilderna kommer upp som mindre så det inte tar så lång tid att ladda sidan, men det vill sig inte...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: Stollan
·
L
IT & mobiler Vart hittar man Sparade, besökte internetadresser??? :confused:
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Hemsidan ser väldigt skum ut... :smirk: http://w1.858.telia.com/~u85811929/ Vad som är tänkt är en tabell med menyn, den ska ha vit...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: fragansia
·
G
IT & mobiler Har DC++ och ibland funkar det inte. Igår visade det sig att det var för att vi hade ett annat IP nr. Bytte och då gick det bra igen...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Gefjun
·
G
IT & mobiler Nu har jag försökt ett jäkla bra taf att få hem DC ++ men de gå ju inte. Har nu WinMX att ladda ner med, men d är inge bra. Kan nån...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: guldlock
·
IT & mobiler Jag har tänkt att fixa till några knappar till hemsidan i Photoshop, men jag får det inte att funka! Photoshop verkar knasa sig hela...
Svar
2
· Visningar
781
·
IT & mobiler Har de senaste dagarna (sen igår?) märkt att datorn har blivit rätt seg att använda (när det gäller internet) och idag när jag startade...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: aiquen
·
P
IT & mobiler hur vet man om man har ett sånt på datan? och hur får mn bort det i så fall?
Svar
2
· Visningar
933
Senast: plasticdarling
·
C
IT & mobiler Min laptop har vart lite konstig de senaste dagarna - det började i fredags. Då satt jag och gjorde många saker samtidigt :crazy...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: gern
·
T
IT & mobiler Hur minskar jag bilder. Jag måste få ner dom under 2 mb för att få plats med dom. Ska jag göra det i Imageready? hjälp snälla ni...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: frez
·
S
  • Låst
IT & mobiler Jag har då lagt upp mina bilder på "yahoo photos" men när jag sedan lägger in en länk här, går bilderna inte att visa. Hur ska jag göra...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Sonita
·
IT & mobiler Har fått i uppdrag av sambons bilklubb att försöka görq en hemsida till dem. Någon som vet hur mqan gör för att en sida ska komma upp på...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Var/hur på min dator hittar jag viruset som skickar iväg infekterade mail från min hotmail? Jag har problem med att det skickas...
Svar
3
· Visningar
1 662
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag har fått hoppfilmer på mej skickade till mej, så dom visas i media windows playeer. ´ Men hur visar man dom tex här? :confused...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Melle
·
IT & mobiler Hjälp mig! Jag har skaffat oDC, läst andras frågor och kommit så långt att jag ska välja en hub. Men jag har ju inget att dela med mig...
Svar
8
· Visningar
1 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka