Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

K
IT & mobiler Men Gaaah! Jag har lyckats fått någon satans inställning som gör att jag inte kan återställa min startsida till den jag vill ha. Dvs...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Kat
·
T
IT & mobiler Hur fixar man upp dom på datorn?? Har en Nokia 3200. Jättetacksam för hjälp! Ps. Vet ingenting om GPRS eller så heller. :crazy:
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: AnetteJT
·
S
IT & mobiler Lite \"små\" frågor... Jag får aldrig nog av er. :devil: * På sidan: http://medlem.spray.se/hoppaner/anatomi.html funderar jag på...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: Dreamer
·
B
IT & mobiler När jag startar min dator vill den koppla upp mot internet. Den startar alltså en fjärranslutning. Detsamma händer om jag har surfat och...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Blossi
·
S
IT & mobiler *morr* Jag slåss med en sida nu som jag inte blir klok på och kodningen börjar verkligen bli upp och ned för mig... :crazy: När jag...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Spider84
·
C
IT & mobiler Sitter och funderar litegrann... Har ju lagt upp en massa bilder på vår hemsida i miniformat och skulle vilja lägga ut mängder till...
Svar
16
· Visningar
1 429
Senast: elbereth
·
N
IT & mobiler Var kan man fixa en sådan???
Svar
3
· Visningar
803
N
IT & mobiler Trixar med en hemsida modell enklare. Men hur kan jag ändra där texten kommer in liksom, man kan ju välja centrerad, högerjusterad eller...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: psychogrrl
·
C
IT & mobiler Hur gör man för att lägga ut en hemsida där? Har en hemsida där redan men det är en sån där "enkel", det står bara välkommen till min...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: MaLu
·
S
IT & mobiler *(/%#&#@§!!!! Hva er det dataen min gjør???? Jag vil inn på siden www.simatree.com men det kommer bare en "marsfind søkeside" som...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: sleepy
·
IT & mobiler Någon som förstår sig på disketter :confused: Den säger massa konstiga saker o så går det inte att spara.. Hur mkt går det att spara...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: puss_och_kram
·
L
IT & mobiler FUnkar det för er att lägga in bilder från datorn? Det funkar inte för mej!
Svar
3
· Visningar
752
Senast: labello
·
L
IT & mobiler Hörs bara i ena hörluren när jag lyssnar på musik i WINAMP, men lyssnar jag i ett annat program hörs det i båda! varför
Svar
3
· Visningar
824
Senast: labello
·
A
IT & mobiler För "hundra år sedan" kunde man ladda ned ett program som hette typ Televakt och som såg ut som två små ögon i hörnet nere vid klockan...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Har haft problem med min dator ett tag nu. Vid vissa tillfällen vissar den en blåskärm med ett felmeddelande "STOP: 0x0000009C...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: pigleton
·
G
IT & mobiler Hej! Är webmaster på Stall Frösundas hemsida och jag undrar om inte du kunde ta å titta på den och säga vad du tycker!?.. Jag vill ha...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Gilraen
·
IT & mobiler Så har även jag försökt knåpa ihop en hemsida. Hemsidan Iom att den är gjord med Sprays sidbyggare så går ju inte utseendet att...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Cilva
·
L
IT & mobiler jag vill göra en hemsida... som man kan sätta in massa bilder oxå, men änve skriva massa tex. INTE HTML, tips?
Svar
8
· Visningar
929
Senast: oasen
·
S
IT & mobiler Någon som har Smart ftp? Jag fattar inte hur man går in och redigerar en fil... Jag kan ta upp en med view och sedan spara den, men då...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Bebben
·
IT & mobiler Hjälp! Behöver en animation till en jubileeumsinbjudan. Tänkte mig ett fyrverkeri. Snyggt sådant. Någon som har något på lager? Jag har...
Svar
2
· Visningar
3 157
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp