Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Är det nån här som har ett TopCom ADSL-modem? WebR@cer 851 närmare bestämt? Får det absolut inte att fungera och supporten är dansk, ett...
IT & mobiler
Nu behöver jag er hjälp om vad det är jag ska leta efter. Jag behöver ett formulär på en hemsida där man kan skriva sitt namn och kryssa...
IT & mobiler
Jag funderar på att köpa en MP3-spelare med radio. Jag har kollat runt lite på nätet och sett att det finns många fler än jag trodde. Så...
IT & mobiler
Hur skyddar jag mina bilder på min hemsida. Hitintills har jag litat på att folk är vänliga och frågar mig innan de lånar något, men nu...
IT & mobiler
Jag vet at det finns ett program på nätet som är gratis som man kan ladda ner och sen kan man omvandla "vanliga" cd till mp3 så man kan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.