Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Hjälp, någon? Det är oerhört frustrerande när ALLA bilder som jag sparar ner från internet, sparas i .BMP Filerna kan vara i .gif/.jpg...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Gå gärna in på hemsidan och titta och säg vad ni tycker! http://w1.858.telia.com/~u85811929/ (än så länge har jag bara lagt upp...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: caballus
·
IT & mobiler Hur gör man för att veta vilken "sifferkod" en hemsida har? Alltså så man kan skriva in en rad med siffror istället för namnet. Tim...
Svar
9
· Visningar
1 177
IT & mobiler Om hemsidan? www.alazzi.net? Tycker ni att något saknas? Tacksam för synpunkter :)
Svar
4
· Visningar
848
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Igår när jag satt och förde över bilder till datorn gick det jättebra, en stund iallafall... Sen försvann flyttbar disk (som kommer upp...
Svar
6
· Visningar
1 737
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag försöker göra en extern css-mall till min hemsida, men jag får inte riktigt till det. Jag vill ha två typer av tabeller på sidan. På...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 444
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Alltid när jag grejar inne på utforskaren så kommer allt upp som "miniatyrer". Alltså under menyn "Visa" så är miniatyrer förvalt. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: lianda
·
IT & mobiler Vad sjutton gör man åt att internetexplorer hänger upp sig hela tiden? Har laddat ner sista uppdateringen men det hjälpte inte . Har...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: antiloop8
·
D
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att lägga låtar från mina CD:s på datorn. Jag trodde att det skulle fungera att bara kopiera, men så var det...
Svar
3
· Visningar
1 084
Senast: Dasjenka
·
B
IT & mobiler Ja nu ligger jag rätt illa till känns det som... Jag har gjort en hemsida åt min kaningård på passagen. Jag var riktigt grön och fyllde...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: B1an
·
IT & mobiler om min hemsida.. nu ska det iaf inte vara några :devil: popups! :bow:
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: mysboll
·
S
IT & mobiler Försöker komma överens med adobe photoshop 7.0 (engelsk version), men den är så jäkla svår när man inte redan kan det man ska göra. Jag...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Spider84
·
IT & mobiler \"Autokorrigering\" i access Finns det någon funktion i access, liknande den i excel, där man bara skriver in första bokstaven/siffran...
Svar
4
· Visningar
835
M
IT & mobiler Varför är det så himla hemskt? Varför ska man inte använda ramar? Ska göra om sidan nu, ska jag ta bort ramarna eller inte? malu
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 006
Senast: Stollan
·
E
IT & mobiler Är det någon supervänlig bukemänniska som skulle vilja hjälpa mig med att fixa ett konto på Brinkster.com? Jag har en, försökte nu fixa...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: Egonson
·
D
IT & mobiler Hur tusan laddar man ner det? Var inne på www.neo-modus.com och klicka på en massa länkar, men den vill inte fastna på min dator.
Svar
2
· Visningar
795
Senast: voltis
·
F
IT & mobiler Hur får man bort ngt man inte vill ladda ner , den har börjat& jag får inte bort den! :mad: Blir helt jävla galen på det här jävla DC...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Fnurra
·
S
IT & mobiler Om Peppes sida. En...tja, skämtsida ur min hästs synvinkel kan man säja. :) Nu vill vi ha åsikter! Pitoleks Hemsida
Svar
6
· Visningar
932
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Sitter i godan ro och ska logga in på mitt mailkonto på mail.com Vad händer? Hela skärmen fylls att porriga closeups. Tur att man inte...
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Jag har fått problem med en av mina sidor (eller min sambos, rättare sagt) i ftp explorer. Det går liksom inte att ansluta av någon...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: mysterious
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Tvättstugedrama
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp