Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kommer ej ihåg vilken sida jag har lagt ut mina bilder på :confused: Smaaart :D Förslag på lite sidor där man kan lägga ut bilder...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Dasjenka
·
L
IT & mobiler \"Insvängd\" bild Sedan igår så har bilden på min dataskärm liksom blivit insvängd (lätt böjd, konkav) från båda sidorna (höger och...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Lorelie
·
N
IT & mobiler Går det att ställa in när man vill att sidnumreringen ska börja i ett dokument? Jag vet att man kan kryssa i en ruta så att man skippar...
Svar
16
· Visningar
1 305
Senast: twinstar
·
M
IT & mobiler Mina barn har varsinn hemsida med "fotoalbum" så släkt och vänner överallt lätt kan gå in och kika och se vad som händer. Det är alltså...
Svar
8
· Visningar
947
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man gör det - eller om det överhuvudtaget går? Jag har många bilder till min hemsida enbart sparade i mitt...
Svar
8
· Visningar
958
IT & mobiler Är det någon som känner till en filhanterare eller något som t ex kan byta namn på flera filer samtidigt?
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Jag har en ovana att alltid ha kameran pa högkant när jag spelar in sma videos med min digitalkamera, vilket gör att filmerna ligger ner...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Hoppelhase
·
IT & mobiler Hur får man bort det? Har laddat hem diverse spyware removal-program, men den enda som har varit helt gratis är spybot, men den hittade...
Svar
8
· Visningar
902
Senast: Millz
·
M
IT & mobiler Är det nån som har någon aning om hur mycket plats man egentligen får hos Telia's mail-konton? :confused: :) Nyfiken Jenny :)
Svar
2
· Visningar
887
Senast: MiniMorr
·
E
IT & mobiler Modem har jag redan så det jag är intresserad av är hastighet kontra månadskostnad?
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Dasjenka
·
V
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en bakgrundsbild till min hemsida men vet inte riktigt hur jag ska göra. Bakgrunden ska vara grön och bilden ska...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: tjenixen
·
N
IT & mobiler Jag har lånat en digital videokamera och tänkte föra över innehållet till datorn. Har anslutit kameran till datorn, men vad göra sen...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: tjenixen
·
S
IT & mobiler Jag har skrivit en del inlägg,nu är dom borta ? Vad gör jag för fel? :bump:
Svar
5
· Visningar
751
Senast: stally
·
C
IT & mobiler Vi funderar litegrann på att ha en databas (eller liknande) på fotosidan på vår hemsida, där man lätt kan söka upp en häst, avkomma till...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Kakis
·
V
IT & mobiler Jag ska göra en hemsida åt en vän, och i detta fall är det viktigt att den funkar i de viktigaste webläsarna. (Mina egna sidor orkar jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 073
Senast: Kiddo
·
M
IT & mobiler Är det någon här som vet vilka regler som gäller när vi pratar web publicerat material :confused: Du Gunnar, vet du, eller någon annan...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: monke
·
G
IT & mobiler På vilken sida kan man göra en hemsida? Den ska självklart vara gratis att göra ;) Och helst på svenska! :bump:
Svar
4
· Visningar
814
Senast: villi
·
M
IT & mobiler Jag behöver verkligen hjälp med detta. Är det någon som vill förklara hur man gör. Eller finns det någon bra sida på internet som...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Har kopplat in min tv till datorn och det fungerar förutom att det blir svart-vitt på tv:n :mad: En kompis kopplade in sin dator till...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Elftor
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har hittills använt StarPhoto att lägga upp mina foton på nätet, men nu är jag less på SP! :( Det tar evigheter att ladda upp sidan...
Svar
3
· Visningar
1 260
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp